Nauji vardai franšizių parodoje Lenkijoje
Organizatorių duomenimis, šiemet verslo pulsą parodoje išsimatavo per 200 franšizės davėjų. Franšizės davėjai buvo iš įvairių šalių – Lenkijos, JAV, Australijos, Indijos, Albanijos, Italijos, Nyderlandų, Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Rumunijos, Ukrainos ir kitur. Dalyvaudami parodoje jie turėjo išskirtinę galimybę pristatyti savo franšizes plačiajai tikslinei auditorijai.
Kaip ir kasmet, franšizių gausa parodoje išsiskyrė viešojo maitinimo sektorius, tačiau būta franšizių ir veikiančių įvairiuose kituose sektoriuose – mažmeninės prekybos, finansų ir bankininkystės, švietimo, grožio ir sveikatos, nekilnojamojo turto ir t. t.
Daugelis franšizių – parodos senbuvės, aktyviai jau ne vienerius metus ieškančios franšizės gavėjų. Tačiau dalis jų buvo ir naujokai. Kviečiame susipažinti su keliais šių metų parodos naujais vardais.
„Kumon“
Didelio susidomėjimo franšizių parodoje sulaukė penkiuose kontinentuose jau veikianti, japonų kilmės intelektinio ugdymo programa „Kumon“. Skaičiuojama, kad ją mokėsi jau daugiau negu 4 milijonai vaikų. Dalyvaudami matematikos ir anglų kalbos užsiėmimuose, vaikai mokomi ne tik šių dalykų žinių, bet ir savarankiško mokymosi, pasitikėjimo savimi, pozityvaus požiūrio į mokymąsi. Programa buvo sukurta 1995 metais ir yra nuolat atnaujinama.
Skirtingai nuo daugelio švietimo sektoriaus franšizių, „Kumon“ nereikalauja didelių pradinių investicijų. „Kumon“ atstovo teigimu, jos siekia 10-15 tūkst. eurų, įskaitant ir pradinį franšizės mokestį.
Franšizės davėjas turi tik vieną nuosavą padalinį. Pagal „Kumon“ franšizę veikia apie 24 tūkst. padalinių.
„Stava“
„Stava“ – tai maisto pristatymo paslaugas teikianti Lenkijos bendrovė. Nors „Stava“ skaičiuoja dar tik pirmus veiklos metus, bendrovė netruko išpopuliarėti šalyje ir verslo modelis buvo franšizuotas. Šiuo metu tinklą sudaro jau trylika padalinių. Davėjui priklauso tik vienas nuosavas padalinys, visi kiti – pavesti franšizės gavėjams. Net ir tą vieną tikimasi patikėti franšizės gavėjui.
„Stava“ bendrovės atstovas Grzegorz Aksamit tvirtina, kad metų planas jau realizuotas daugiau negu 100 procentų. Jis pasakoja, kad kitąmet planuojama atidaryti dar 24 naujus padalinius. Iš kurių dešimt atidarys didžiausia Aukštutinėje Silezijoje kompanija „Lider Taxi“.
„Stava“ jau spėję įvertinti žmonės akcentuoja patogų paslaugų išdėstymą, įvairiapusišką asortimentą bei greitą pristatymą ir operatyviai funkcionuojantį klientų aptarnavimą.
„Stava“ franšizės davėjas yra suinteresuotas plėstis didžiuosiuose Lenkijos miestuose – Varšuvoje, Krokuvoje, Poznanėje. Taip pat nekantraujama atidaryti ir savo pirmąjį padalinį užsienyje.
„Šiuo metu labiausiai franšizės gavėjo ieškome Vokietijoje, – dėsto Grzegorz Aksamit. – Manome, kad tai yra rinka, kurioje dar yra erdvės tokio tipo paslaugoms. Geriausias kandidatas būtų ilgametis Vokietijos gyventojas, žinantis vietinę maitinimo kultūrą, geriausias vietas.“
Pradinės investicijos į veiklą pagal „Stava“ franšizę siekia apie 10-20 tūkst. eurų, įskaitant pradinį franšizės mokestį. Didelė dalis pradinių investicijų turi būti skirta transporto priemonėms, įrangos vairuotojams užtikrinimui.
„Keturi automobiliai pradžiai yra pakankama. Juos franšizės davėjas gali netgi išnuomoti gavėjui“, – sako Grzegorz Aksamit.
„Color Glo“
„Color Glo“ – tai odos, audinio ir kieto plastiko restauravimo paslaugas teikianti JAV bendrovė. „Color Glo“ įkurta 1975 m., franšizuota – 1982 m. „Color Glo“ specialiomis technologijomis sprendžiami susidėvėjusių, išblukusių, apdegusių, sulaužytų paviršių defektai.
Šiuo metu „Color Glo“ franšizę yra įsigiję daugiau negu 1100 gavėjų visame pasaulyje.
visi straipsniai
Vos prieš kelerius metus greito maisto restoranų tinklas „Burgerim“ buvo vienas iš sparčiausiai augančių Jungtinėse Valstijose. Tačiau praėjusiais metais viskas staiga pasikeitė.
Suskubkite pasiimti bilietą į franšizių parodą, vyksiančią spalio 17–19 d. Varšuvoje, nemokamai!
Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.
Atidarykite ne vieną tos pačios franšizės padalinį. Arba – papildykite savo portfelį naujomis franšizėmis.
Per pastaruosius dešimtmečius Jungtinių Valstijų franšizavimo rinkoje pastebimai auga mažumų vaidmuo. Tokia tendencija, regis, aktuali tampa ir Europai.
skaitomiausi
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.