Nepraleiskite progos nemokamai aplankyti franšizių parodą Paryžiuje
Norėdami nemokamai gauti parodos lankytojo (angl. visitor) bilietus, registruokitės paspaudę šią nuorodą iki vasario 14 dienos. Bilietą perkant vasario 15–28 dienomis, jo kaina sieks 14 eurų, kovo 1–20 dienomis – 28 eurus.
Konferencijų ir parodų centre „Paris Expo - Porte de Versailles“ vyksiančioje parodoje susirinks ir rinkos pionieriai, ir naujokai. Skaičiuojama, kad verslo pulsą parodoje šiemet išsimatuos per 500 dalyvių. Franšizės reprezentuos 90 skirtingų verslo sektorių, tarp kurių daugiausiai bus viešojo maitinimo atstovų ir paslaugų teikėjų. Kaip pranešama, parodos dalyviai atvyks net iš 97 pasaulio šalių, tokių kaip JAV, Serbija, Nyderlandai, Italija, Ispanija ir kitos. Visos franšizės bus pristatytos per 36 tūkstančių lankytojų auditorijai. Daugmaž tiek suinteresuotųjų tikimasi sulaukti per keturias parodos dienas.
Ir visgi, kodėl Prancūzija?
Franšizės verslo modelis dėl savo privalumų Prancūzijoje sulaukia vis daugiau susidomėjimo. Viena vertus, tai palyginti nesudėtingas būdas tapti verslininku. Kita vertus, tai būdas įsigyti stabilų verslą – juk su franšize įgyji ne tik idėją ir įsivaizdavimą, kaip turėtų būti valdomas verslas, bet konkrečias instrukcijas, prekės ženklą, palaikymą, priėjimą prie tinklo ir dar daugiau.
Nuo pat įkūrimo 1971 m. Prancūzijos franšizavimo federacija, „Franchise Expo Paris“ inicijatorė turėjo ambiciją franšizę paversti patogiu ir moderniu verslo plėtros įrankiu šalyje. Federacijai priklauso arti 170 narių, atrinkti pirmiausia pagal jų įsipareigojimą laikytis Europos franšizės etikos kodekso. Šiandien federacija yra svarbus tiltas tarp vietinės valdžios, franšizės davėjų ir investuotojų.
Prancūzijos šalies franšizavimo rinką 2018 m. sudarė daugiau kaip 2 tūkst. franšizės sistemų. Jos vienijo per 74 tūkst. verslo padalinių. 2017 m. duomenimis, visa franšizavimo rinka Prancūzijoje sugeneravo beveik 60 mlrd. Eur pajamų, o darbo vietų, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusių su franšizavimu, buvo sukurta apie 620 tūkst. Akivaizdu, franšizė Prancūzijoje – klestintis verslo modelis. Jis patogus abejoms franšizės sandorio šalims: tiek patiems prekės ženklų valdytojams kaip puikus instrumentas verslo plėtrai, tiek individams, norintiems pradėti naują verslą.
Tad esant tokiai brandžiai rinkai, didelė franšizių pasiūla ir didelė potencialių franšizės gavėjų koncentracija parodoje leidžia tikėtis nemažos užsimezgusių bendradarbiavimo ryšių, pasibaigsiančių sėkmingais sandoriais, konversijos.
Svarbu ir tai, kad kiekvienas franšizės pardavėjas savo franšizės rinkodaros strategiją gali palyginti su kitų, net didžiausių rinkos banginių. Tai proga suprasti naująsias tendencijas, identifikuoti besikeičiančius franšizės gavėjų poreikius – visa tai, kas pagaliau nuves kiekvieną prie „win win“ situacijos.
Parodos lankytojai taip pat turės galimybę klausytis įvairių pranešimų, dalyvauti diskusijose, mokytis praktinėse sesijose.
Parodos organizatoriai tikina, kad dės visas pastangas optimizuodami kiekvieno lankytojo apsilankymą. Paminėtina, kad kaip ir praėjusiais metais, lankytojai galės pasinaudoti internetine funkcija „My franchise“, kuri leis lankytojams pagal savo prioritetus tinkamai susiplanuoti savo laiką parodoje – tai, su kokiais verslo modeliais jiems vertėtų susipažinti ir kokius pranešimus išklausyti.
Daugiau apie parodą rasite čia.
visi straipsniai
Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.
Egzistuoja ne vienas su franšizavimu susijęs mitas. Jog nebūtumėte klaidinami, ypač, jeigu svarstote įsigyti franšizę, svarbu juos atpažinti. Straipsnyje pateikiami penki tokie mitai.
Populiarus JAV verslo žurnalas „Entrepreneur“ šiemet jau 41-ąjį kartą išrinko 500 geriausių JAV franšizių.
Pastaraisiais metais stebimas poslinkis franšizės gavėjų motyvacijos srityje. Franšizės pasirinkimą lemia ne tik pelningumas, bet ir veiklos prasmingumas.
Agresyvi plėtra, ypač pirmaisiais verslo plėtros franšizavimo būdu metais, neretam franšizės davėjui tampa sudėtingu iššūkiu, galinčiu brangiai kainuoti.
skaitomiausi
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Jei manote, kad franšizė gyvuoja nuo tada, kai Ray‘us Krocas pardavė pirmą „McDonald‘s“ restorano kloną, labai klystate.