Pasiūlymas norintiems apsilankyti franšizių parodoje Varšuvoje
Septynioliktus metus iš eilės profesionalias konsultacijas verslo plėtros klausimais teikianti bendrovė „PROFIT system“ organizuoja didžiausią Vidurio ir Rytų Europoje franšizių parodą Varšuvoje.
Organizatorių duomenimis, verslo pulsą šįkart parodoje išsimatuos per 200 franšizės davėjų iš įvairių pasaulio šalių – Lenkijos, JAV, Vokietijos, Italijos, Vengrijos, Kroatijos, Ukrainos ir kitur. Visos franšizės bus pristatytos per 7000 lankytojų auditorijai. Daugmaž tiek suinteresuotųjų tikimasi sulaukti per tris parodos dienas.
Kaip ir kasmet, franšizių gausa parodoje išsiskirs viešojo maitinimo sektorius, tačiau bus pristatomos ir franšizės, veikiančios įvairiuose kituose sektoriuose – mažmeninės prekybos, finansų ir bankininkystės, švietimo, grožio ir sveikatos, nekilnojamojo turto ir t. t.
Paroda yra patogi kontaktų mainams abejoms franšizės sandorio šalims: tiek patiems prekės ženklų valdytojams, suinteresuotiems verslo plėtra, tiek individams, ieškantiems, kur protingai investuoti.
Daugelis parodoje pristatomų franšizių – franšizavimo rinkos pionierės, aktyviai jau ne vienerius metus ieškančios franšizės gavėjų ir sparčiai plečiančios tinklą. Pavyzdžiui, „McDonald‘s“, „Papa John’s“ ar „Subway“.
„Nekantriai laukiame franšizių parodos Varšuvoje. Mes vis dar plečiame savo tinklą ir plėtrai paspartinti ieškome naujų potencialių franšizės gavėjų. Ankstesnėse parodose sulaukėme daug lankytojų dėmesio, aktyviai keitėmės kontaktais. Negalime praleisti tokios galimybės ir šiemet“, – sako Krzysztof Stępień, „McDonald‘s“ franšizės vadovas Lenkijoje.
Tačiau dalis parodos dalyvių – ir rinkos naujokės. Parodos lankytojai galės susipažinti su gana dideliu skaičiumi sąlyginai mažų investicijų reikalaujančiomis smulkaus ir vidutinio verslo koncepcijomis.
Tiesioginio kontakto su franšizių atstovais parodoje metu lankytojai galės išsiaiškinti visas franšizės įsigijimo sąlygas – kokių investicijų pareikalautų franšizė, kokios gavėjas gali tikėtis paramos iš davėjo, kokios galėtų būti investicijų atsipirkimo prognozės, kokie yra reikalavimai potencialiems gavėjams, kokie esminiai lokacijos verslui pasirinkimo aspektai ir kt.
Parodos organizatoriai taip pat žada, kad lankytojai galės sudalyvauti ne tik franšizių kontaktų mugėje, bet ir susitikti su franšizavimo ekspertais ir konsultuotis su finansavimo pritraukimo, teisės, nekilnojamojo turto ir kitais specialistais. Parodos metu bus vedamos paskaitos, praktiniai seminarai, diskusijų forumai.
FRANCHISEinfo.lt skaitytojai, norintys dalyvauti franšizių parodoje Varšuvoje, turi galimybę lankytojo bilietą gauti nemokamai.
Norėdami gauti bilietą, registruokitės paspaudę šią nuorodą ir pasinaudokite nuolaidos kodu LM3ESQ.
El. paštu gautas bilietas leis parodoje lankytis visas tris dienas. Atkreipiame dėmesį, kad nuolaidos kodu galite pasinaudoti iki spalio 19 dienos.
Detalesnę informaciją apie franšizių parodą rasite čia.
Paroda vyks spalio 17–19 d. Varšuvoje, Kultūros ir mokslo rūmuose.
visi straipsniai
Vos prieš kelerius metus greito maisto restoranų tinklas „Burgerim“ buvo vienas iš sparčiausiai augančių Jungtinėse Valstijose. Tačiau praėjusiais metais viskas staiga pasikeitė.
Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.
Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Targi Franczyza 2018“ pateikė ir staigmenų.
Atidarykite ne vieną tos pačios franšizės padalinį. Arba – papildykite savo portfelį naujomis franšizėmis.
Per pastaruosius dešimtmečius Jungtinių Valstijų franšizavimo rinkoje pastebimai auga mažumų vaidmuo. Tokia tendencija, regis, aktuali tampa ir Europai.
skaitomiausi
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.