DIVANI&SOFA baldų salonų franšizė žengia į Lietuvos rinką
VERSLO PRISTATYMAS
DIVANI&SOFA franšizė priklauso įmonei LUXURY FURNITURE, kuri pradėjo veiklą 2010 metais, siekdama revoliucionizuoti baldų pramonę, siūlydama aukščiausios klasės ir individualiai pritaikomų baldų sprendimus. Franšizės modelis buvo pristatytas 2024 m. I ketvirtį, siekiant išplėsti verslą ir pasiekti platesnį klientų ratą.
DIVANI&SOFA yra pirmaujanti vieta išrankiems klientams, ieškantiems išskirtinių prabangių baldų ir namų dekoro. Mūsų prekės ženklas asocijuojasi su elegancija, rafinuotumu ir neprilygstamu meistriškumu. Siūlome nuostabų prabangių baldų asortimentą, pagamintų rankomis iš geriausių medžiagų, skirtų pagražinti bet kurią gyvenamąją erdvę.
DIVANI&SOFA širdyje slypi drąsi vizija – transformuoti namus išskirtiniais baldais. Mūsų prekės ženklas žinomas dėl aukštos kokybės medžiagų ir bendradarbiavimo su meistrais, kurie yra medžio apdirbimo meno ekspertai. Rezultatas? Kūriniai, kurie harmoningai derina eleganciją ir minimalizmą, pabrėždami funkcionalumą ir komfortą.
Per savo veiklos metus sukūrėme daug sėkmės istorijų, grįstų abipusiu pasitikėjimu ir dalijimusi aistra interjero dizainui bei prabangių baldų grožiui. Šis įsipareigojimas mus suartino ir sustiprino santykius su kiekvienu mūsų klientu ir partneriu.
Nors didžiuojamės savo itališkomis šaknimis, mūsų franšizės istorija prasidėjo gyvybingoje Rumunijos sostinėje Bukarešte. Čia mūsų vizija pradėjo kelią į pasaulinę rinką iš turtingos vietos kultūros ir istorijos. Tikime, kad tikrasis grožis neturi sienų, o mūsų misija yra apgaubti Jus gyvenimo meno prabanga su DIVANI&SOFA.
Siekiant išplėsti DIVANI&SOFA prekės ženklą pasaulyje, siūlome galimybę prisijungti prie mūsų franšizės tinklo. "Tai yra daugiau nei verslas – tai aistra grožiui ir pažadas kokybei. Kviečiame bendradarbiauti partnerius, kurie dalijasi mūsų vertybėmis ir yra pasirengę pristatyti mūsų viziją savo šalies rinkoje“, – sakė įmonės savininkas, italas Lorenzo Dimagli, LUXURY FURNITURE įkūrėjas.
Franšizės padalinio tikslai ir sėkmės veiksniai:
- Pasiekti 2 mln. EUR pardavimų pajamas pirmaisiais metais, o kitus 3 metus augti po 30% per metus.
- Sukurti stiprų prekės ženklą šalyje per pirmuosius 3 metus.
- Konservatyvus investicijų atsipirkimo laikotarpis: 12-16 mėnesių.
Franšizės sėkmei sukuria prielaidas:
- Strategiškai tinkamos vietos pasirinkimas, aukštas matomumas, lengvas pasiekiamumas ir automobilių stovėjimo vietų buvimas.
- Stipri rinkodara ir prekės ženklo diferenciacija.
- Visapusiškas klientų aptarnavimas, įskaitant dizaino konsultacijas ir pagalbą po pardavimo.
FRANŠIZĖS MODELIO APŽVALGA
Divani & Sofa siūlo patrauklų franšizės modelį, skirtą baldų ir interjero dizaino entuziastams. Franšizės modelis yra sukonstruotas taip, kad suteiktų franšizės gavėjams patikimą paramos sistemą ir galimybę gauti reikšmingą finansinę grąžą.
Kandidato profilis: Verslininkas,
- mokantis anglų kalbą;
- gebantis organizuoti verslą ir vykdyti ambicingus parduotuvės plėtros planus;
- turintis pardavimų ir verslo valdymo įgūdžius;
- norintis vadovauti ir motyvuoti.
Patirtis mažmeninėje prekyboje ar nekilnojamojo turto srityje, susidomėjimas dizainu būtų privalumas.
Franšizės privalumai:
- Prieiga prie pripažinto ir patikimo prekės ženklo. Franšizės gavėjams naudinga būti siejamiems su prestižiniu vardu prabangių baldų pramonėje. DIVANI&SOFA perduoda franšizės gavėjui tvirtą reputaciją ir prekės ženklo įvaizdį, kuris buvo puoselėjamas daugelį metų, suteikia lojalių klientų bazę ir tiesioginį pripažinimą rinkoje.
- Patikrintas ir pelningas verslo modelis. Prisijungdami prie DIVANI&SOFA tinklo, Jūs patenkate į patikrintą verslo sistemą su nusistovėjusiais procesais ir operacijomis, kurios įrodė sėkmę rinkoje. Franšizė siūlo verslo modelį, kuris sumažina riziką ir maksimaliai padidina pelno potencialą, nukreipdamas Jus į sėkmingą kelią interjero dizaino ir prabangių baldų pramonėje.
- Visapusiška parama verslui. DIVANI&SOFA franšizės gavėjai gauna visą palaikymo paketą, apimantį internetinius mokymus, rinkodarą, produktų parinkimą, logistikos palaikymą, pardavimo strategijas, prekės ženklo identiteto elementus. Ši parama užtikrina, kad franšizės gavėjai bus gerai pasirengę sėkmingai vykdyti savo verslą.
- Išskirtinumo teisė kiekvienoje šalyje. DIVANI&SOFA siūlo išskirtinę franšizės įsigijimo galimybę vienos šalies ribose, taip užtikrindama, kad kiekvienas franšizės gavėjas būtų vienintelis prekės ženklo atstovas savo aptarnaujamoje teritorijoje. Šis išskirtinumas sukuria galimybę gauti didesnę finansinę naudą, nes franšizės gavėjas gali išnaudoti visą savo šalies rinkos potencialą be konkurencijos su kitomis DIVANI&SOFA prekybos vietomis.
Pradinės investicijos
Pradinės investicijos apima baldus, dekoracijas ir kitus esminius daiktus, atspindinčius prekės ženklo įsipareigojimą elegancijai ir komfortui. Tiksli investicijų suma priklauso nuo tokių veiksnių kaip salono dydis, vieta.
- Reikalingas plotas. Salonas turėtų būti ne mažesnis nei 700 kv.m, kad būtų galima tinkamai parodyti produktų asortimentą, o sandėliavimo plotas turėtų būti apie 1.000 kvadratinių metrų, kad būtų užtikrintas tinkamas atsargų valdymas.
- Prekės ir baldai, reikalingi patraukliam ir stilingam salonui sukurti (įskaitant sienų plokštes, dekoracijas, augalus, registratūros baldus, prezentacijų stalą).Ekspozicijos baldų ir įrangos kaina svyruoja nuo 100.000 EUR iki 200.000 EUR (įsigyjama su 40% nuolaida iš mūsų asortimento, žr. Divani & Sofa' International - Divani & Sofa' International (divani-sofa.it)).
- Geriausiai parduodamų prekių atsargos sandėlyje. Šios kategorijos prekių kaina siekia 60.000 EUR.
- Pradinis franšizės mokestis: 35.000 EUR už parduotuvę. Franšizės mokestis apima prieigą prie plačios prekės ženklo duomenų bazės ir katalogų, pagalbą rinkodaros srityje (franšizės davėjas parengs rinkodaros kampanijas, o jo agentūra bendradarbiaus su vietine franšizės gavėjo rinkodaros agentūra), parduotuvės dizaino išdėstymo kūrimą, išsamias mokymo programas, išsamius veiklos vadovus.
- Periodiniai franšizės mokesčiai: nėra.
- Einamosios išlaidos. Franšizės gavėjai turėtų skirti biudžetą komunalinėms paslaugoms, 3-4 atlyginimams pardavimų konsultantams, 4 atlyginimams pristatymo ir surinkimo darbuotojams, rinkodarai internetu ir ne internetu (apie 2% nuo apyvartos, galima pradėti nuo 4.000 EUR/mėn.), išlaidoms, susijusioms su atidarymo renginiu (siekiant pritraukti pradinį klientų susidomėjimą ir įsitvirtinti rinkoje).
Atsipirkimo laikotarpis
Vienas iš patrauklių DIVANI&SOFA franšizės modelio bruožų yra trumpas atsipirkimo laikotarpis. Franšizės gavėjai gali tikėtis susigrąžinti savo pradines investicijas per 12–16 mėnesių. Šią sparčią investicijų grąžą palengvina stipri prekės ženklo reputacija, strategiškai suplanuotas rinkodarinis palaikymas ir didelė kokybiškų baldų paklausa, kurią nuolat tenkina DIVANI&SOFA.
Vidutinė apyvarta per mėnesį:
- B2C (pagrindinė veikla): franšizės gavėjai gali tikėtis vidutinės mėnesio apyvartos nuo 200.000 EUR iki 300.000 EUR tik iš salonų pardavimų, priklausomai nuo vietinės rinkos.
- B2B (antrinis pajamų šaltinis, reikšmingas): DIVANI&SOFA turi specialų projektų skyrių visiems rangovų įrenginėjamiems namams, viešbučiams, restoranams, biurams, kuris kuria interjero dizainą tokiems projektams.
visi straipsniai
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.
Bus atidaryta dar viena IKEA Baltijos šalyse – šįkart netoli Rygos.
skaitomiausi
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.