maisto prekės
Kaip vietos Tauragėje ir Telšiuose ieškojo „Vynoteka“
Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.
Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.
Franšizės sistema JAV milžinei „Coca-Cola“ padeda klestėti ir po šimto metų
Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?
Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų
„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.
„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų
„Seven & i Holdings“ kompanija, valdanti „7-Eleven“ prekės ženklą, sudarė 3,3 mlrd. USD vertės sandorį.