rinkos apžvalga

švietimas | 2019-10-12

Programavimo mokykla „Coders Lab“ žengia į Aziją

Lenkijoje lyderiaujanti programavimo mokykla „Coders Lab“ plečia savo franšizės tinklą. Franšizės gavėjų „Coders Lab“ dairosi ir Baltijos šalyse.

Lenkijoje lyderiaujanti programavimo mokykla „Coders Lab“ plečia savo franšizės tinklą. Franšizės gavėjų „Coders Lab“ dairosi ir Baltijos šalyse.

švietimas | 2019-08-18

Programavimo mokyklos „Coding Giants“ siūlo alternatyvų ugdymą

Kiekviename iš mūsų slypi paslėpti talentai ir įgūdžiai, kurių dažnai nepavyksta atskleisti ir išugdyti formaliai švietimo sistemai. Programavimo mokyklų „Coding Giants“ steigėjai siūlo alternatyvą.

vaikų prekės | 2019-08-11

„Mothercare“ svarsto parduoti franšizes namų rinkoje

Jungtinės Karalystės prekių būsimoms mamoms bei kūdikiams prekės ženklo „Mothercare“ valdytoja skelbia svarstanti parduotuvių namų rinkoje pardavimą franšizės gavėjams.

viešas maitinimas | 2019-07-24

KFC dar labiau gręžiasi į skubančiuosius: netrukus testuos naują koncepciją

Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.

grožis ir sveikata | 2019-07-19

„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“

Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.

viešas maitinimas | 2019-07-15

Kurčios sistemos įkaitais tapę „Subway“ franšizės gavėjai

Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.

verslas klientui (B2C) | 2019-06-30

„Ikea“ skaitmeninės plėtros komanda susibūrė Vilniuje

Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.

švietimas | 2019-06-16

„Coders Lab“ – startas karjeros pokyčiams

Kol tradicinės švietimo įstaigos snaudžia, nespręsdamos įgūdžių neatitikties darbo rinkai problemos, alternatyvų karjeros kelią kviečia rinktis programavimo mokykla „Coders Lab“.

viešas maitinimas | 2019-05-27

2018 m. „McDonald‘s“ franšizės gavėjos „Premier Capital“ pelnas prieš mokesčius siekė 23 mln. Eur

Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.

viešas maitinimas | 2019-05-18

Picerijų tinklas „Little Ceasars“ plečia analogų industrijoje neturinčią savitarnos sistemą

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.

grožis ir sveikata | 2019-03-08

Sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ paslaugas siūlys visuose septyniuose kontinentuose

Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.

viešas maitinimas | 2019-02-28

Rinkodaros kampanijoje „Domino‘s Pizza“ pritaikė dirbtinį intelektą

Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.

verslas klientui (B2C) | 2019-01-25

Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“

Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.

viešas maitinimas | 2019-01-04

Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

švietimas | 2018-12-24

Personalizuotų knygų leidėjas ieško franšizės gavėjų Baltijos šalyse

Bendrovė „Modry Slon“ savo verslo sprendimais stebina Europos knygų rinką. Leidyklos vadovas Marekas Halfaras atskleidžia, kad pokyčių sieks įnešti ir į Baltijos šalis.

verslas klientui (B2C) | 2018-10-20

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

grožis ir sveikata | 2018-09-24

„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

verslas klientui (B2C) | 2018-09-15

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

verslas klientui (B2C) | 2018-09-11

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

2
3
4
5