MAŽMENINĖ PREKYBA

Personalizuotos mados prekės ženklas „Brutale“ ieško franšizės gavėjų Lietuvoje
Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.
Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.

Kaip vietos Tauragėje ir Telšiuose ieškojo „Vynoteka“
Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.

„Mothercare“ svarsto parduoti franšizes namų rinkoje
Jungtinės Karalystės prekių būsimoms mamoms bei kūdikiams prekės ženklo „Mothercare“ valdytoja skelbia svarstanti parduotuvių namų rinkoje pardavimą franšizės gavėjams.

Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę
Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

Nuo nulio iki mėnulio
Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...

„Adidas“ siekis būti arčiau žmonių
Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.

Franšizės sistema JAV milžinei „Coca-Cola“ padeda klestėti ir po šimto metų
Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?

„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje
Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.

„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.

Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų
„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.

„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų
„Seven & i Holdings“ kompanija, valdanti „7-Eleven“ prekės ženklą, sudarė 3,3 mlrd. USD vertės sandorį.

„Benetton“ daugiau dėmesio skirs franšizėms
Tarptautinė Italijos mados namų „Benetton“ grupė iš naujo rikiuoja prioritetus.

Ilgametė partnerystė neleido abejoti „Audimo“ franšize
Ramunė Petkūnienė, „Audimo“ franšizės gavėja, teigia, kad buvo gana užtikrinta savo sėkme.