MAŽMENINĖ PREKYBA

drabužiai | 2019-11-24

Personalizuotos mados prekės ženklas „Brutale“ ieško franšizės gavėjų Lietuvoje

Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.

Bulgarų prekės ženklas „Brutale“, kostiumais puošiantis džentelmenus, plečiasi Europoje. Franšizės gavėjų ieškoma ir mūsų regione.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 2018-05-23

Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę

Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.

drabužiai | 2018-05-05

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 2018-02-17

Nuo nulio iki mėnulio

Šiandien prisikėlusi „Aromika“ ruošiasi franšizei. O kadaise klestinčios „Aromikos“ dienos galėjo būti suskaičiuotos...

drabužiai | 2017-11-28

„Adidas“ siekis būti arčiau žmonių

Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.

maisto prekės | 2017-11-16

Franšizės sistema JAV milžinei „Coca-Cola“ padeda klestėti ir po šimto metų

Viena JAV milžinės „The Coca-Cola Company“ sėkmės paslapčių – franšizės pagrindu paremta produkcijos platinimo sistema. Kaip ji veikia?

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 2017-10-06

„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje

Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.

drabužiai | 2017-08-11

„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija

Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.

maisto prekės | 2017-05-04

Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų

„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.

maisto prekės | 2017-04-07

„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų

„Seven & i Holdings“ kompanija, valdanti „7-Eleven“ prekės ženklą, sudarė 3,3 mlrd. USD vertės sandorį.

drabužiai | 2017-03-16

„Benetton“ daugiau dėmesio skirs franšizėms

Tarptautinė Italijos mados namų „Benetton“ grupė iš naujo rikiuoja prioritetus.

drabužiai | 2017-01-31

Ilgametė partnerystė neleido abejoti „Audimo“ franšize

Ramunė Petkūnienė, „Audimo“ franšizės gavėja, teigia, kad buvo gana užtikrinta savo sėkme.