×
<close>
Nebeprenumeruoti naujienlaiškio
el. pašto adresas
siųsti
Please confirm email removal from next services
×
<close>
naujas slaptažodis
naujas slaptažodis
slaptažodžio patvirtinimas
siųsti
LT
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
LT
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
verslo idėjų portalas
Franšizių katalogas
MAŽMENINĖ PREKYBA
(4)
drabužiai
(2)
kosmetika, juvelyrika ir dovanos
(1)
vaikų prekės
(1)
PASLAUGOS
(23)
švietimas
(6)
viešas maitinimas
(6)
verslas klientui (B2C)
(4)
grožis ir sveikata
(3)
verslas verslui (B2B)
(2)
nekilnojamasis turtas
(1)
turizmas ir viešbučiai
(1)
Franšizės
(23)
Partnerinės sistemos
(0)
Master franšizės
(4)
Naujienos
Baltijos
Pasaulio
Franšizės gavėjų istorijos
Franšizės davėjų istorijos
Ekspertinės nuomonės
Apžvalgos
Franšizės ABC
Pagrindai
Franšizės gavėjams
Franšizės davėjams
Franšizės sutartis
Kandidatų registras
Bendruomenė
Renginiai
Naujienlaiškis
Konsultacijos
Kontaktai
Reklama portale
LT
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
franchiseinfo.lt
Skaitomiausi
Skaitomiausi
Savaitė
Mėnuo
Metai
Aplinkos analizė
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizių įvairovė
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Franšizės įsigijimo nauda
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Versle kartais esi priverstas kapituliuoti
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Franšizavimas – kas tai?
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.
Franšizės pirkimas–pardavimas
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.
„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį
- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.
Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Franšizės davėjo verslo sukūrimo algoritmas
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Franšizavimo pliusai
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Verslininkas be didelių investicijų? Taip, tai įmanoma!
Imtis konkrečių žingsnių savo svajonės – būti pačiam sau viršininku – link, daugelis nesiryžta baimindamiesi, kad jiems nepasiseks arba tai kainuos didelius pinigus.
Programavimo mokyklos „Coding Giants“ siūlo alternatyvų ugdymą
Kiekviename iš mūsų slypi paslėpti talentai ir įgūdžiai, kurių dažnai nepavyksta atskleisti ir išugdyti formaliai švietimo sistemai. Programavimo mokyklų „Coding Giants“ steigėjai siūlo alternatyvą.
Kaip „Maple Bear“ mokykla atrakina kalbinius įgūdžius
Ne tik suteikti ikimokyklinį ir bendrąjį išsilavinimą, tokį, koks jis yra reglamentuotas šalyje, bet ir sustiprintai ugdyti kalbinius (vietinės ir anglų k.) įgūdžius – tai, ko siekia „Maple Bear“.
„Capital Realty“ tikslas – užkariauti Europą
„Pasaulis – mažas, o užkariauti jį gali ir lietuviško kapitalo įmonė“, – įsitikinę „Capital Realty“ vadovai.
„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Mūsų šalies verslininkai linkę pirmiausia pasitikėti savo jėgomis
Galima manyti, kad tai viena iš priežasčių, kodėl „Versli Lietuva“ per metus sulaukia vos vienos kitos užklausos apie verslo plėtrą pagal franšizės verslo modelį.
Vis daugiau penkiasdiešimtmečių ir vyresnių įsigyja franšizes
Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.
Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
KFC milijonierius: pardavė franšizę ir užkariavo pasaulį
Susipažinkite su greito maisto restorano „Kentucky Fried Chicken“ receptų autoriumi.
Franšizė – vitaminas startuolių verslui plėsti?
„Pamirškite lietuvišką kuklumą“, – startuoliams, kurių planuose globali įmonės plėtra franšizės pagrindu, pataria ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros ekspertas Donatas Jonikas.
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
Kaip vietos Tauragėje ir Telšiuose ieškojo „Vynoteka“
Pasirinkus tinkamą strategiją ir partnerius, net ir nuo didžiųjų miestų stipriai nutolusiose vietovėse gali klestėti franšizės pagrindu įkurtas verslas.
Parduotuvės, kurios dirba 24/7, skaičiuoja paskutines dienas?
Nepertraukiamu darbo laiku išsiskiriantis smulkių prekių prekybos tinklas „7-Eleven” Japonijoje susiduria su sunkumais. Kaip skelbia „Reuters“, bendrovei vis sudėtingiau rasti darbuotojus, sutinkančius dirbti naktimis.
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
„Capital“ biurų restruktūrizacija: tarpininkavimo veiklą pradeda naujas biuras
Nekilnojamojo turto tarpininkavimo agentūrų tinklas „Capital“ ir toliau konsoliduojamas – du brokerių biurai Vilniuje jungiami į vieną.
Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai
Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.