Žmonės kaip niekada iki šiol nori keliauti
Palyginus su praėjusiais metais, įmonės pardavimai gerokai išaugo. Nors jau praėjusiais metais „Cruise Planners“ skaičiavo rekordinius pardavimus, šiemet jie jau išaugo dar 20 procentų.
Per pastaruosius kelerius metus intensyviai besiplečianti „Cruise Planners“ įmonė veikia pagal franšizės verslo modelį. Visi jos agentai – franšizės gavėjai – dirba iš namų. Jie pardavinėja kelionių paketus, pavyzdžiui, kruizines keliones, taip pat teikia draudimo paslaugas, nuomoja automobilius.
„Cruise Planners“ vadovė ir bendraturtė Michelle Fee tvirtino, kad kone kas mėnesį didžiuosius Europos miestus sukrečiančios teroro atakos neturėjo neigiamos įtakos poilsiautojų pasirinkimui. Amerikiečiai ir toliau nori keliauti bei pažinti Europos brangakmenius. Pavyzdžiui, Viduržemio jūros kruizų paklausa šiemet išaugo net 19 procentų.
„Cruise Planners“ kelionių agentūrų savininkų ir agentų susibūrime Floridoje M. Fee dalijosi pastebėjimais, kad poilsiautojai greitai atsigauna po sukrečiančių įvykių ir vis tiek nori keliauti nepaisydami galimų pavojų. Pasak vieno didžiausių kelionių tinklo atstovės, kelionių užsakymai auga ir Jungtinėse Valstijose, ir už jos ribų.
„Kelionės sugrįžo. Žmonės perka“, – teigė M. Fee ir pridūrė, kad dabar žmonės labiausiai nori savo pinigus leisti kelionėms.
Tarptautinė kruizinių linijų asociacija taip pat patvirtina, kad žmonės kaip niekada iki šiol nori keliauti. Asociacijos atstovai tvirtina, kad ypač išaugo prabangių kruizinių kelionių poreikis. Pavyzdžiui, per pastaruosius balandžio-liepos mėnesius „Cruise Planners“ kelionių agentai, palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, papildomai rezervavo daugiau nei pusę tūkstančio prabangių kruizinių kelionių.
Tarptautinės kruizinių linijų asociacijos atlikto tyrimo duomenimis, tarp populiariausių yra Karibų, Viduržemio jūros ir Azijos regionų kruizai.
„Cruise Planners“ vadovės ir bendraturtės M. Fee tvirtinimu, populiariausiu kelionių regionu išlieka Europa, o prabangiausia lankoma šalis – Italija. Ją aplankyti pageidauja skirtingų kartų atstovai – nuo jaunuolių iki pagyvenusių vyresnio amžiaus žmonių.
„Cruise Planners“ franšizę įsigijęs ir jau aštuoniolika metų kruizines keliones pardavinėjantis Adamas Martindale patvirtino, kad šiuo metu sparčiai populiarėja prabangios kelionės ir maisto bei vyno kruizai.
Kruizines keliones vis dažniau renkasi ir Azijos gyventojai. Tokių kelionių populiarumas kasmet auga maždaug 25 procentais.
Prognozuojama, kad ateinantys, 2018 metai, kelionių agentūroms ir agentams taip pat bus rekordiškai geri. O prabangių kelionių segmentas turėtų augti greičiausiai iš visų bent jau iki 2022-ųjų.
Kas daugiausia išleidžia pinigų prabangioms kruizinėms kelionėms? Pasak „Cruise Planners“ vadovės ir bendraturtės M. Fee, bent jau pusė kelionėms skirtų lėšų rinkoje yra „Kūdikių bumo“ („Baby Boomers“ – angl.) kartos rankose. Šie 1943-1960 metais gimę žmonės linkę labiausiai išlaidauti kelionėms. Todėl M. Fee nepataria sutelkti pernelyg daug dėmesio į Tūkstantmečio („Millennials“ – angl.) arba Y kartą, gimusią 1982-2004.
Tačiau, pavyzdžiui, Japonijoje, kurioje sparčiai auga kruizinių kelionių poreikis, į kruizus leidžiasi jaunesni keliautojai. Tai susiję su tuo, kad kruizinių laivų kompanijos siūlo vis daugiau pigesnių ir trumpesnių kelionių. Kai kurios kompanijos, norėdamos pritraukti jaunus keliautojus, jiems siūlo didžiules nuolaidas.
Vienam didžiausių pasaulyje kelionių agentų tinklui „Cruise Planners“ vadovaujanti M. Fee pabrėžė, kad prabangių kelionių pirkėjai paprastai yra ištikimesni savo kelionių agentams ir jų nekeičia taip dažnai kaip įprastas keliones besirenkantys keliautojai. Todėl ji patarė visuomet atsižvelgti į prabangias keliones perkančių klientų lūkesčius, norus ir pasiūlyti jiems kažką tikrai išskirtinio. Pavyzdžiui, išskirtines VIP ekskursijas ar konsjeržo paslaugas. Antraip kelionę jie rezervuos internetu.
visi straipsniai
Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.
Prisijunkite prie mūsų ir išnaudokite bendradarbiavimo galimybes.
Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.
skaitomiausi
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.