Dėmesys franšizės gavėjams
Visai neseniai daugiau nei šimtą gyvavimo metų skaičiuojanti sporto drabužius ir batus gaminanti bei pardavinėjanti bendrovė paskelbė, kad jos planuose – dar didesnis dėmesys franšizės gavėjams. Pasak „Adidas“ viceprezidento Neelendro Singho, bendrovė sieks nustatyti bendras verslo taisykles visoms pasauliniam tinklui priklausančioms parduotuvėms.
„Būsime negailestingi, nes norime būti tikri, kad investuojame į žmones, kurie nori investuoti į mus“, – sakė N. Singhas.
Dar 2013-aisiais bendrovės valdyba iš naujo persvarstė savo poziciją dėl franšizės partnerių ir paskelbė, kad nori geriau kontroliuoti visų savo 13 tūkstančių franšizės pagrindu įkurtų parduotuvių verslo procesus ir rezultatus. Bendrovė taip pat sieks valdyti ir naujausius duomenis apie visus pardavimus ir klientus.
Šiuo metu specialiai suburta franšizės komanda siekia nustatyti visiems „Adidas“ franšizės gavėjams taikomus standartus. Tokių pokyčių tikslas – išvengti griežtų pardavimo taisyklių nesilaikymo ir padėti viešinti prekės ženklą kaip aukščiausios klasės prekių gamintoją ir mažmenininką.
Dėmesys klientams
Visai neseniai daugiau nei šimtą gyvavimo metų skaičiuojanti sporto drabužius ir batus gaminanti bei pardavinėjanti bendrovė pristatė naują išmanią mobiliąją programėlę, kuri turėtų padėti sutvirtinti ryšį su klientais ir dar geriau pateisinti jų lūkesčius. Programėlė turėtų padėti išsiaiškinti, kuo domisi klientai, kokie jų poreikiai ir pageidavimai.
Programėlę įsidiegęs klientas galės gauti naujausią informaciją apie specialius, tik jam pritaikytus pasiūlymus. Pavyzdžiui, apie savo mėgstamos spalvos sportinius batelius ar jam tinkamo dydžio sportinę aprangą. Specialūs pasiūlymai klientus pasieks atsižvelgus į jų anksčiau pirktas prekes, stebėtas paskutinių sporto varžybas ir paieškas socialiniuose tinkluose.
Dar vienas programėlės privalumas – klientai galės iš karto gauti atsakymus į savo užklausas bei naudotis elektronine parduotuve.
Kol kas ši išmanioji programėlė veikia tik Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Didžiojoje Britanijoje. Tačiau 2018-ųjų pirmoje pusėje programėlę savo mobiliuosiuose įrenginiuose galės įsidiegti ir kitų šalių gyventojai. Programėlę bus galima įsigyti naudojantis „Apple Pay“ arba „Android Pay“ mobiliosiomis programomis.
„Šia „Adidas“ programėle siekiame pagerinti klientų aptarnavimą ir suteikti jiems naują galimybę vos kelių žingsnių pagalba užsakyti savo prekes ir stebėti savo užsakymo kelionę, bendrauti su prekės ženklu ir gauti tik jiems skirtas aktualias naujienas“, – sako „Adidas“ skaitmeninio skyriaus vadovas Josephas Godsey.
Daugiau nei 60 procentų internetu įsigyjamų „Adidas“ prekių nuperkama naudojantis mobiliaisiais įrenginiais. Bendrovė tikisi, kad šis skaičius gerokai išaugs per ateinančius kelerius metus, kai klientai skirtingose pasaulio šalyse galės naudotis naująja programėle.
Vokietijos bendrovės „Adidas“ tikslas – iki 2020 metų pasiekti padidinti metines pajamas net keturis kartus – tai reiškia, kad jos turėtų siekti ne mažiau nei 4 milijardus eurų. Bendrovės atstovai tiki, kad naujoji mobilioji programėlė bus vienas kertinių tokios sėkmės komponentų.
visi straipsniai
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.
Tarptautinė Italijos mados namų „Benetton“ grupė iš naujo rikiuoja prioritetus.
Ramunė Petkūnienė, „Audimo“ franšizės gavėja, teigia, kad buvo gana užtikrinta savo sėkme.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
skaitomiausi
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.