Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

Penki mitai apie franšizavimą

Egzistuoja ne vienas su franšizavimu susijęs mitas. Jog nebūtumėte klaidinami, ypač, jeigu svarstote įsigyti franšizę, svarbu juos atpažinti. Straipsnyje pateikiami penki tokie mitai.

„Capital“ biurų restruktūrizacija: tarpininkavimo veiklą pradeda naujas biuras

Nekilnojamojo turto tarpininkavimo agentūrų tinklas „Capital“ ir toliau konsoliduojamas – du brokerių biurai Vilniuje jungiami į vieną.

„Wingstop“: nepaisant „Brexit“, nutūps Jungtinėje Karalystėje

Netrukus vištų sparnelių gerbėjus Europoje pakvies dar vienas viešojo maitinimo verslo sektoriaus žaidėjas iš už Atlanto – „Wingstop“.

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.

Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

Įgyjamos pareigos

Įsigijęs franšizę, kiekvienas gavėjas įgyja ne tik teises, bet ir pareigas, kurių pagrindinė – franšizės mokesčiai.

Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai

Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

Išrinktos stipriausios 2020 m. franšizės

Populiarus JAV verslo žurnalas „Entrepreneur“ šiemet jau 41-ąjį kartą išrinko 500 geriausių JAV franšizių.

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų

„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.

Žvilgsnis į Gruziją: neatrastos galimybės verslininkams

Ilgą laiką nuošalyje buvusi Gruzija, šiandien vilioja ne tik smalsius turistus, bet ir verslininkus.

Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?

Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Lietuvos verslininkai derasi dėl naujų „Mail Boxes Etc.“ centrų atidarymo

Vos vasario mėnesį veiklą Lietuvoje pradėjusi siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ sulaukė nemažo susidomėjimo – vystyti šią veiklą jau panoro 6 potencialūs franšizės gavėjai.

Kaip „Thierry“ pavyko įsukti franšizės verslą

Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.

Rinkodaros kampanijoje „Domino‘s Pizza“ pritaikė dirbtinį intelektą

Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.

Parduotuvės, kurios dirba 24/7, skaičiuoja paskutines dienas?

Nepertraukiamu darbo laiku išsiskiriantis smulkių prekių prekybos tinklas „7-Eleven” Japonijoje susiduria su sunkumais. Kaip skelbia „Reuters“, bendrovei vis sudėtingiau rasti darbuotojus, sutinkančius dirbti naktimis.

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

Norite pirkti franšizę? Atlikite namų darbus!

„Labai svarbu iš anksto pasiruošti ir numatyti, kokiu keliu keliauji, nes prašauti pro šalį gana lengva“, – sako advokatų kontoros „Primus“ vadovaujantis partneris Robert Juodka.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams

Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.

Verslininkas be didelių investicijų? Taip, tai įmanoma!

Imtis konkrečių žingsnių savo svajonės – būti pačiam sau viršininku – link, daugelis nesiryžta baimindamiesi, kad jiems nepasiseks arba tai kainuos didelius pinigus.

Kur gauti pinigų naujam verslui pagal franšizę?

Pinigų paieška kelia bene didžiausią galvos skausmą pradedantiesiems verslininkams. INVEGA siūlo išeitį – gali tapti Jūsų verslo finansavimo partneriu.

„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų

„Seven & i Holdings“ kompanija, valdanti „7-Eleven“ prekės ženklą, sudarė 3,3 mlrd. USD vertės sandorį.

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.

Šiauliečio verslininko drąsa atsipirko: „Coffee Inn“ klesti

Paulius Jankūnas, pirmasis išdrįsęs atidaryti „Coffee Inn“ kavinę franšizės pagrindu, dalinasi savo patirtimi.