Kaip paruošti franšizę plėtrai į užsienio rinkas?

Franšizavimo konsultantas ir „PROFIT system“ direktorius Michał Wiśniewski pataria, kokių veiksmų turėtų imtis franšizės davėjai, norėdami plėsti savo verslą tarptautiniu mastu.

Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Verslo guru: „Maitinimo įstaigų verslas žiaurus“

Verslo guru Martynas Rimavičius vardija ne vieną iššūkį, su kuriais tenka susidurti verslo pradžioje, ir perspėja, kad maitinimo įstaigų verslas yra žiaurus.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

Mažai girdėti vardai pranoko žvaigždes

Tarp geriausiai vertinamų Didžiosios Britanijos franšizių 100-uko ir keli Lietuvoje matomi vardai.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

Aktualu kiekvienam verslininkui: naujienlaiškio evoliucija

Naujienlaiškis, kaip priemonė, tebėra aktuali tiek franšizės davėjams, tiek gavėjams – visiems, siekiantiems pakartotinai sudominti klientą ir padidinti jo lojalumą.

Kuri franšizė darbuotojams mieliausia?

Savo efektyvumu, verslo koncepcijos išbaigtumu, mažesne rizika ir kitais pliusais franšizės masina norinčius verslauti. Bet ar tokiose įmonėse svajoja dirbti besidairantys darbo?

Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai

Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.

„Museum of Senses“ verslo modelio keitimas

- „Kai mes atidarėme pirmąjį „Museum of Senses“, net negalvojome, kad tai galėtų išaugti į franšizės verslo modelį. Mūsų idėja vystėsi stulbinamu greičiu, todėl galvoti apie kitus verslo sprendimus, nebuvo kada“, - teigia „Museum of Senses“ bendrasavininkas Dejan Grbić.

Franšizavimo santykiai

Vienas svarbiausių franšizuojamo verslo sėkmės faktorių – franšizės davėjo ir gavėjo santykiai, grįsti bendradarbiavimo principais.

Išrinktos stipriausios 2020 m. franšizės

Populiarus JAV verslo žurnalas „Entrepreneur“ šiemet jau 41-ąjį kartą išrinko 500 geriausių JAV franšizių.

Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių

Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

Franšizių efektyvumas – legendos?

Ar Lietuvoje veikiančios tarptautinės franšizės yra efektyvios? Kaip tai atspindi metinės franšizių apyvartos ir vidutinio darbuotojų skaičiaus rodikliai?

Franšizė padidintos rizikos srityje

Dėsninga, kad keičiantis rinkos poreikiams, randasi naujų verslo nišų. Franšizė neaplenkia ir jų. Puikus to pavyzdys – vasario mėnesį Vilniuje debiutavęs „blockchain“ technologijų centras – pirmasis toks Europoje.

Franšizės koncepcija

Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.

Kaip ir kodėl franšizės verslo modelis keičiasi?

Franšizavimas subrendo, tačiau tai nereiškia, kad jis nesikeis, verslininkus įspėja franšizės teisės guru Rupertas M. Barkoffas.

Franšizės įsigijimo rizikos

Franšizavimo santykiuose, kaip ir visur, egzistuoja tam tikra rizika. Franšizavime ji susijusi su pačia franšize, jos davėju ir gavėju.

Franšizavimo istorinė raida

Franšizavimas vis dažniau linksniuojamas šių dienų žiniasklaidoje verslo sėkmės istorijų kontekste. Visgi, kokia šio reiškinio pradžių pradžia?

Pernelyg greita franšizės tinklo plėtra rizikinga

Agresyvi plėtra, ypač pirmaisiais verslo plėtros franšizavimo būdu metais, neretam franšizės davėjui tampa sudėtingu iššūkiu, galinčiu brangiai kainuoti.

Kaip parduoti franšizę? Komunikacijos pamokos iš rinkodaros konsultanto lūpų

Pasakokite savo sėkmės istorijas ir atvirai bendraukite. Tokį patarimą duoda įmonės „Strategy Labs“ asocijuotasis partneris Audrius Savickas.

„Denny‘s“ pradeda žygį į Europą

Pirmoji tipiška amerikietiška užkandinė „Denny‘s“ duris atvers Didžiojoje Britanijoje.

Kuriate franšizę? Nepamirškite apsaugoti intelektinę nuosavybę

Juridinius franšizės aspektus aptariame su verslo teisės advokatų kontoros ILAW partnere, advokate Jurga Gradauskaite. Franšizės alfa ir omega teisininkės akimis.

Detalus franšizės įvertinimas

Nepriklausomai nuo to, ar įsigiję franšizę, planuojate ją įvesti į naują rinką, ar išsinuomoti jau veikiantį padalinį, investicijų į konkrečią franšizę klausimas turėtų būti vertinamas visapusiškai.

Teisiniai franšizavimo aspektai Lietuvoje

Lietuvoje susitarimai tarp franšizės sutarties šalių iš esmės yra grindžiami tarptautine praktika ir verslininkų gebėjimu susitarti dėl bendradarbiavimo.