Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

Franšizavimas – kas tai?

Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Franšizės įsigijimo nauda

Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?

Kurti franšizavimo ryšius su Lenkija – perspektyvu

Lenkija yra nepelnytai palikta antrame plane daugelio Baltijos šalių verslininkų. Kokių franšizavimo pamokų vertėtų pasimokyti iš kaimynų?

Kaip „Thierry“ pavyko įsukti franšizės verslą

Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams

Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.

Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę

UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?

Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

BNI franšizė lietuviui padeda keisti šalies verslo kultūrą

Nerijus Lungys Lietuvoje plečia didžiausios pasaulyje tarptautinės verslo rekomendacijų organizacijos BNI skyrius.

Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės

Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.

Franšizės koncepcija

Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.

Picerijų tinklas „Little Ceasars“ plečia analogų industrijoje neturinčią savitarnos sistemą

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.

„Paysera“ franšizę pritaikė ir „fintech“ srityje

Pasaulinį elektroninių atsiskaitymų tinklą plėtojanti „Paysera“ veiklą pradėjo nuo interneto svetainių kūrimo.

„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“

Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.

Franšizės davėjo verslo sukūrimo algoritmas

Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

Apie franšizę kitaip: iš verslo rizikos pusės

Imonių rizikingumo vertinimu užsiimančios „Creditreform Lietuva“ direktoriaus Sauliaus Žilinsko įsitikinimu, franšizė – geras pasirinkimas, bet apie žmogaus faktorių pamiršti neverta.

Franšizės įsigijimo rizikos

Franšizavimo santykiuose, kaip ir visur, egzistuoja tam tikra rizika. Franšizavime ji susijusi su pačia franšize, jos davėju ir gavėju.

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

Verslininkas be didelių investicijų? Taip, tai įmanoma!

Imtis konkrečių žingsnių savo svajonės – būti pačiam sau viršininku – link, daugelis nesiryžta baimindamiesi, kad jiems nepasiseks arba tai kainuos didelius pinigus.

„Drama Burger“ – naujas vardas lietuviškų franšizių davėjų gretose

Daugiau nei prieš tris metus Lietuvos restoranų rinkoje atsiradęs naujokas „Drama Burger“, šiandien klesti.

Ilgametė partnerystė neleido abejoti „Audimo“ franšize

Ramunė Petkūnienė, „Audimo“ franšizės gavėja, teigia, kad buvo gana užtikrinta savo sėkme.