Skaitomiausi
![](https://img.franchising.pl/lt/bf6/54f/burgerim-logo_440.jpg)
Restoranų tinklo „Burgerim“ drama: griuvo kaip kortų namelis
Vos prieš kelerius metus greito maisto restoranų tinklas „Burgerim“ buvo vienas iš sparčiausiai augančių Jungtinėse Valstijose. Tačiau praėjusiais metais viskas staiga pasikeitė.![](https://img.franchising.pl/lt/8d1/14d/caffeine-330.jpg)
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.![](https://img.franchising.pl/lt/647/188/330.jpg)
Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.![](https://img.franchising.pl/lt/cdf/f96/laurynas_rimavicius-440x440.jpg)
„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.![](https://img.franchising.pl/lt/1be/64b/franchising-the-ikea-way---330.jpg)
Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.![](https://img.franchising.pl/lt/835/38f/pajac.jpeg)
Franšizių įvairovė
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.![](https://img.franchising.pl/lt/840/1cb/lornetka-1.jpeg)
Aplinkos analizė
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.![](https://img.franchising.pl/lt/7c9/d94/franczyza_na_gieldzie.jpeg)
Franšizės pirkimas–pardavimas
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.![](https://img.franchising.pl/lt/c76/e78/juj_2152-440.jpg)
Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.![](https://img.franchising.pl/lt/cb0/aff/biznes-kroki-1.jpeg)
Franšizavimas – kas tai?
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?![](https://img.franchising.pl/lt/b06/6e8/wybor-franczyzy-s.jpeg)
Franšizės įsigijimo nauda
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?![](https://img.franchising.pl/lt/8a9/831/img_20181124_100526-1.jpg)
Kovos menų franšizės paklausą stipriai lemia kilmė
Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.![](https://img.franchising.pl/lt/9f4/397/img_2049-330.jpg)
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.![](https://img.franchising.pl/lt/6ab/9bf/istockphoto-1432521278-612x612.jpg)
Franšizės gavėjų paieška: pasiruošimas, kanalai, procesas
Franšizės gavėjų pritraukimas - kompleksinis procesas. Šiame straipsnyje patarsime, kaip jam pasiruošti, kur ieškoti franšizės gavėjų, kaip ir ką komunikuoti bei apžvelgsime proceso eigą nuo kandidato užklausos gavimo iki franšizės sutarties pasirašymo.![](https://img.franchising.pl/lt/968/97c/440_oldman.jpg)
Vis daugiau penkiasdiešimtmečių ir vyresnių įsigyja franšizes
Vyresnio amžiaus žmonės, užuot dirbę samdomą darbą, vis dažniau atranda franšizavimo galimybes.![](https://img.franchising.pl/lt/97e/061/adult-beautiful-cosmetics-361755-440.jpg)
„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.![](https://img.franchising.pl/lt/e08/ffc/lena_uoga-entry.jpg)
„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.![](https://img.franchising.pl/lt/d1b/80b/andrius_kurganovas-440.jpg)
Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.![](https://img.franchising.pl/lt/6c8/41e/pexels-photo-429247-entry-1.jpg)
Verslininkas be didelių investicijų? Taip, tai įmanoma!
Imtis konkrečių žingsnių savo svajonės – būti pačiam sau viršininku – link, daugelis nesiryžta baimindamiesi, kad jiems nepasiseks arba tai kainuos didelius pinigus.![](https://img.franchising.pl/lt/268/ef1/31286367_214392525827630_2442674160388800512_n-330.jpg)
Versle kartais esi priverstas kapituliuoti
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.![](https://img.franchising.pl/lt/7fd/b5b/vygantas_keras-330.jpg)
Kaip tapti matomais tarptautinėje erdvėje?
Viena iš Lietuvos mokymo ir verslo konsultavimo įmonių „Keras, Savickas ir partneriai“ nuo pat jos įkūrimo pradžios turėjo tikslą dominuoti tarptautinėje erdvėje.![](https://img.franchising.pl/lt/830/fb8/povilas_330.jpg)
„Capital Realty“ tikslas – užkariauti Europą
„Pasaulis – mažas, o užkariauti jį gali ir lietuviško kapitalo įmonė“, – įsitikinę „Capital Realty“ vadovai.![](https://img.franchising.pl/lt/739/118/adult-africa-beautiful-1046601-440.jpg)
Socialinės franšizės – naujas būdas spręsti socialines problemas?
Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.![](https://img.franchising.pl/eu/fa2/5e0/mos_-_dejan_grbic_photo-1-2-3.jpg)
„Museum of Senses“ verslo modelio keitimas
- „Kai mes atidarėme pirmąjį „Museum of Senses“, net negalvojome, kad tai galėtų išaugti į franšizės verslo modelį. Mūsų idėja vystėsi stulbinamu greičiu, todėl galvoti apie kitus verslo sprendimus, nebuvo kada“, - teigia „Museum of Senses“ bendrasavininkas Dejan Grbić.![](https://img.franchising.pl/eu/312/c4d/uehkacwk-1.jpeg)
„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį
- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.![](https://img.franchising.pl/lt/5bc/55f/co-wybrac-s-1.jpg)
Franšizės pirkimo algoritmas
Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.![](https://img.franchising.pl/lt/19f/b26/img_3843-330.jpg)
„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.![](https://img.franchising.pl/lt/97d/9b1/img_0395-330.jpg)
Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai
Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.![](https://img.franchising.pl/lt/b2d/44f/img_2124-330.jpg)
NT šachmatų partija: kas laimės, o kas pralaimės?
Trijų metų perspektyvoje Lietuvos nekilnojamojo turto tarpininkavimo rinka bus padalinta į laimėtojus ir pralaimėtojus.![](https://img.franchising.pl/lt/f1d/e7d/_maz2965---330.jpg)