Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

Socialinės franšizės – naujas būdas spręsti socialines problemas?

Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.

Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių

Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų

„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.

Franšizių efektyvumas – legendos?

Ar Lietuvoje veikiančios tarptautinės franšizės yra efektyvios? Kaip tai atspindi metinės franšizių apyvartos ir vidutinio darbuotojų skaičiaus rodikliai?

Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną

„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.

„McDonald‘s“ abejoja dėl savo mėsainių kokybės?

Greitojo maisto milžinas „McDonald‘s“ pareiškė, kad kai kurie jų restoranai gali turėti didelių problemų dėl higienos būklės.

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

Franšizė buvo vienintelis pasirinkimas

Skaičiavimo mintinai vadinamuoju abakusu sistema ilgą laiką buvo nustumta į šoną. Visgi abakusas yra puiki smegenų ir protinių gebėjimų lavinimo priemonė.

Šiauliečio verslininko drąsa atsipirko: „Coffee Inn“ klesti

Paulius Jankūnas, pirmasis išdrįsęs atidaryti „Coffee Inn“ kavinę franšizės pagrindu, dalinasi savo patirtimi.

Kaip tapti matomais tarptautinėje erdvėje?

Viena iš Lietuvos mokymo ir verslo konsultavimo įmonių „Keras, Savickas ir partneriai“ nuo pat jos įkūrimo pradžios turėjo tikslą dominuoti tarptautinėje erdvėje.

Būkite atsargūs: konkuruoti gali tekti net ir su savais

Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

„Hilton Garden Inn“: apie situaciją rinkoje, franšizės pasirinkimą ir artėjantį startą

Kokia viešbučių rinka Lietuvoje šiandien ir kaip pasirinkta įsigyti „Hilton Garden Inn“ franšizę, pasakoja NT bendrovės „Eika“ projektų vadovė Arvyda Mašickienė.

Verslo guru: „Maitinimo įstaigų verslas žiaurus“

Verslo guru Martynas Rimavičius vardija ne vieną iššūkį, su kuriais tenka susidurti verslo pradžioje, ir perspėja, kad maitinimo įstaigų verslas yra žiaurus.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

Neturėjo kito kelio

Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.

Veikla pagal franšizę leidyboje

„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.

„RE/MAX“ franšizė už ketvirtadalį įprastos kainos

Amerikiečių nekilnojamojo turto milžinė „RE/MAX“ Didžiosios Britanijos nekilnojamojo turto agentams siūlo prisijungti prie franšizės tinklo už gerokai mažesnę kainą.

„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“

Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

„Capital Realty“ tikslas – užkariauti Europą

„Pasaulis – mažas, o užkariauti jį gali ir lietuviško kapitalo įmonė“, – įsitikinę „Capital Realty“ vadovai.

Kaip konkuruoti perpildytoje kosmetikos rinkoje?

Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.