Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

Franšizės gavėjo verslo plėtra: nuo vienos iki keliolikos franšizių portfelyje

Per pastaruosius kelis dešimtmečius franšizavimo industrija reikšmingai keitėsi. Ypač tai pastebėsime palyginę ankstyvuosius franšizės gavėjus su dabartiniais.

„Fresh Post“ įkūrėja: franšizė iškart pastato ant bėgių

Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Franšizės davėjo verslo vizija ir misija

Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

Franšizių paroda Lenkijoje: kodėl verta dalyvauti?

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Polish Franchise Expo 2017“ vyks spalio 26-28 dienomis Varšuvoje.

Franšizės rinkodara

Nors franšizės rinkodara ir franšizuojamo verslo bei franšizės pagrindu įkurtų verslų rinkodara yra susijusios ir gali papildyti viena kitą, siekiant didesnio efektyvumo, vertėtų jas planuoti, įgyvendinti ir vertinti atskirai viena nuo kitos.

„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija

Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.

Franšizavimo santykiai

Vienas svarbiausių franšizuojamo verslo sėkmės faktorių – franšizės davėjo ir gavėjo santykiai, grįsti bendradarbiavimo principais.

Rinkos naujokė – siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“

Tarptautinių siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ (MBE) plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Lietuvos. Ambicingais planais ilgainiui įsteigti 25 centrus dalinasi MBE pasaulinės plėtros vadovas Paolo Vitale.

Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“

Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.

H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės

Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?

Franšizavimo istorija Lietuvoje: nuo 90-ųjų iki šios dienos

Nors Lietuvos franšizavimo statistika dar nėra itin įspūdinga tarptautiniame kontekste, tačiau tam, kad ją tokią pasiektumėme prireikė virš 20 metų atkaklaus daugelio verslininkų darbo.

Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?

Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.

Franšizės davėjo verslo sukūrimo algoritmas

Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

Verslo guru: „Maitinimo įstaigų verslas žiaurus“

Verslo guru Martynas Rimavičius vardija ne vieną iššūkį, su kuriais tenka susidurti verslo pradžioje, ir perspėja, kad maitinimo įstaigų verslas yra žiaurus.

Be franšizės būtų daug sunkiau

Vilniuje įsikūrusio „Boom! Burgers“ tinklui priklausančio restorano franšizė turi naujus savininkus – ją perpirko verslininkės Ineta Kudirkaitė ir Ineta Naujalytė.

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

Norite pirkti franšizę? Atlikite namų darbus!

„Labai svarbu iš anksto pasiruošti ir numatyti, kokiu keliu keliauji, nes prašauti pro šalį gana lengva“, – sako advokatų kontoros „Primus“ vadovaujantis partneris Robert Juodka.

„Adidas“ siekis būti arčiau žmonių

Sporto prekių bendrovė „Adidas“ siekia sutelkti dėmesį į skaitmeninę rinką ir 13 tūkstančių pagal franšizę veikiančių padalinių pasaulinę kontrolę.

Ar ateis JAV tendencija į Lietuvą?

Gyvenate mažame miestelyje? Galvojate, kad franšizės gali atsipirkti tik megapoliuose? Norime jus nudžiuginti – net ir mažuose miesteliuose galite sėkmingai plėtoti verslą pagal franšizę.

Kur investuoti, o kam negaišti laiko?

Verslininkai, vos tik sukūrę franšizes, neretai pasiklysta, ieškodami kanalų pardavimams. Tokios paieškos dažnai kainuoja nuostolių: išeikvojama daug reklamos kūrėjų laiko, „sudeginami“ pinigai, pakenkiama reputacijai.

Franšizės pirkimo algoritmas

Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

Finansiniai veiklos modeliai

Finansiniai veiklos modeliai apima tipinio franšizės gavėjo ir davėjo investicijų, pajamų ir išlaidų prognozes bei prielaidas optimaliems franšizės davėjo verslo strateginiams sprendimams priimti.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei

Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.