Qjob

informacija apie franšizę

franšizės aprašymas

„Qjob“ yra novatoriška internetinė „C2C“ rinka, pritaikyta vietiniams specialistams ir privatiems klientams, sprendžianti įvairias (susijusias su buitimi, verslu ar tiesiog kūrybines) užduotis. „Qjob“ platformoje galite greitai rasti patikimą savo srities profesionalą, kuris gali pasiūlyti iki 40% mažesnę savo paslaugų kainą, nei vyrauja rinkoje.

Registruotas vartotojas tą pačią paskyrą gali naudoti ir kaip klientas, ir kaip savo paslaugas siūlantis profesionalas. Klientai, ieškantys specialistų pagalbos, svetainėje gali sukurti tam tikras užduotis, o jas paskelbę svetainėje, rasti atitinkamus specialistus, kurie padėtų išspręsti problemą.

Specialistai, užsiregistravę konkrečioje kategorijoje, į elektroninį paštą ar tel. numerį gaus pranešimą apie svetainėje paskelbtas naujas užduotis ar darbus. Tuomet specialistai išsirenka juos labiausiai dominančias užduotis ir jų autoriams išsiunčia pasiūlymą su nurodytais įkainiais toms užduotims atlikti. Klientai, gavę įvairių specialistų pasiūlymus ir atsirinkę juos labiausiai sudominusius, toliau patys derasi su perspektyviausiais specialistais dėl galimo paslaugų atlikimo. Klientai taip pat patys gali ieškoti registruotų specialistų, kurie juos domina pagal norimą sritį, ir asmeniškai paprašyti jų pasiūlymo. Kuomet klientas išsirinka labiausiai jo poreikius atitinkantį specialistą, visi likusieji gauna pranešimą apie tai, kad klientas jų nepasirinko, todėl jie toliau gali tęsti darbų paiešką.

Specialistas, atlikęs užduotį, „Qjob“ paskyroje ją uždaro. Tuomet sistemoje laukiama kliento patvirtinimo, kad užduotis iš tikrųjų atlikta. Po darbų užbaigimo, abi šalys gali įvertinti viena kitą. Šis įvertinimas atsispindės abiejų pusių profiliuose ir bus įtrauktas į jų reitingą.

Paslauga Vengrijoje veikia nuo 2020 m. sausio mėn., o per 9 mėnesius nuo jos įkūrimo, svetainėje užsiregistravo daugiau kaip 20 000 vartotojų.

„Qjob“ įkūrėjai siekia paspartinti tarptautinę plėtrą bendradarbiaudami su franšizės gavėjais. Franšizės gavėjai turi galimybę įsigyti „Qjob“, veikiančią konkrečiame mieste ar net visoje šalyje. Pagrindiniai partneriai, perkantys nacionalines teises, taip pat gali parduoti ir papildomas franšizės teises.

Profesionalų „turgus“ pasaulyje nėra nauja koncepcija. Keletas tokių sėkmingai veikiančių platformų pavyzdžių yra vakarų (pvz.: „TaskRabbit“, „Thumbtack“) ir rytų (pvz.: „YouDo“, „Kabanchik“) rinkose. Remiantis naujausiais apklausų duomenimis, iki šiol tam, kad išspręstų kilusias buitines problemas namuose, interneto pagalba naudojosi tik apie 5–7% namų ūkių, tačiau pastebima, kad dėl pandemijos, požiūris į specialisto paieškas pasitelkiant internetines platformas, keičiasi. Tai reiškia, kad yra didelis potencialas plėsti profesionalias rinkas, nes yra matomas vartotojų susidomėjimas siūlomomis paslaugomis internetinėje erdvėje.

Centrinės ir Rytų Europos rinka šioje srityje yra gana susiskaidžiusi, kadangi nėra vieno, konsoliduoto prekės ženklo, kuris apjungtų visas, panašias paslaugas, teikiančias platformas.

„Qjob“ verslo modelio sėkmė slypi tame, kad jis sujungia startuolių dinamiką ir lankstumą su klasikinio verslo valdymo pranašumais, kuris suteikia vietinį atstovavimą ir valdymą per franšizės modelį, prisidedant prie mūsų partnerių sėkmės.

Šios idėjos koncepcija gimė Vengrijoje, daugiausia dėmesio buvo skiriama jos vystymui Budapešte.

Mes teikiame platų paslaugų spektrą savo partneriams, įskaitant IT palaikymą, SEO ir internetinę rinkodarą, taip pat bendras valdymo konsultacijas.

„Qjob“ modelio dėka kiekvienas gali pradėti savo sėkmingą IT paleidimą, net neturėdamas jokios susijusios verslo patirties. Su mūsų teikiama parama franšizės gavėjai gali sutelkti dėmesį į regioninę rinkodarą.

veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams

pagalba franšizės gavėjui

1. Technologiniai sprendimai

Mūsų sukurtų profesionalių IT įrankių pagalba, galime prisidėti prie kasdienio Jūsų darbo palaikymo. Per integruotą administratoriaus puslapį gausite naujausią informaciją apie vykstančius verslo procesus.

2. Augimas ir prekės ženklas

„Qjob“ yra dinamiškas ir besivystantis internetinis verslas, turintis technologinių pranašumų, pagrįstų besikeičiančiais šiandienos vartotojų poreikiais, orientuotais į nuotolinį darbą ir saugų bendravimą.

3. Rinkodara

„Qjob“ rinkodaros veikla sutelkta į tvirtą, aktyvų bendravimą ir vietines komunikacijos priemones, siekiant geriausių rezultatų.

4. Mokymai

Rengiame nuoseklius mokymus apie šios platformos struktūrą ir veikimą bei padedame ją pritaikyti pagal vietos poreikius.

5. Verslo sprendimai

Ypatingą dėmesį skiriame sąmoningam verslo planavimui - teikiame vidinę projekto planavimo sistemą, kuri padeda mūsų partneriams.

FRANŠIZĖS GAVĖJAS ATSAKINGAS UŽ:

  • Įėjimo į rinką mokestį;
  • Franšizės gavėjas turi būti įkūręs savo veiklos centrą mieste, kuriame gyvena daugiau nei 200 000 gyventojų;
  • Franšizės davėjo sukurtų priemonių taikymą;
  • Įsipareigojimas ilgalaikei verslo partnerystei;
  • Aktyvus, atviras požiūris;
  • Franšizės gavėjas per dieną projekto valdymui turėtų skirti mažiausiai 2–4 valandas laisvo laiko;
  • Franšizės gavėjas turėtų turėti bent jau pagrindinį anglų kalbos supratimą.

informacija apie franšizės davėją

Qjob

H-1095 Budapest, Soroksári str. 44 2nd floor

+36309380892

robert@qjob.hu

qjob.hu

kontaktinis asmuo kandidatams

Róbert Kaszó

detalesnė informacija

Norėdami gauti detalesnę informaciją, užpildykite žemiau esančią formą, kuri bus nusiųsta tiesiogiai Qjob.

žinutė
Vardas ir pavardė *
Miestas *
Tel. nr. *
El. pašto adresas *

visi straipsniai

skaitomiausi

Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.