ŠVAROS BROLIAI
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
1998 metais pradėję nuo nedidelės automobilių plovyklos sostinės Verkių gatvėje „Švaros brolių“ įkūrėjai Andrius ir Evaldas Kinderiai atskleidžia, pirmąją plovyklą atidarę dėl tokios paslaugos trūkumo. Greitai broliai suprato, kad vien teikti paprastą plovimo paslaugą nepakanka – augant šalies transporto parkui ir formuojantis automobilių švaros kultūrai, buvo nuspręsta siūlyti skirtingiems vairuotojų poreikiams skirtas visapusiškas paslaugas.
Šiandien „Švaros broliai“ valdo vienas galingiausių ir didžiausius klientų srautus generuojančių „Express“ tunelinių plovyklų Lietuvoje ir Europoje.
„Švaros brolių“ tinklas yra vienas iš sparčiausiai augančių „Express“ tunelinių plovyklų tinklų Europoje. Mes tęsiame plėtrą vienoje iš sparčiausiai besivystančių verslo šakų ir ieškome potencialių franšizės pirkėjų, kurie atitiktų mūsų kriterijus ir augtų kartu su mumis.
„Švaros brolių“ franšizės verslo modelis nereikalauja didelio darbuotojų skaičiaus, jis paremtas išskirtiniu plovyklos dizainu, greitu klientų aptarnavimu, išdirbtais verslo ir operacijų procesais, moderniais technologiniais sprendimais, plačiomis rinkodaros galimybėmis, gera klientų patirtimi bei profesionalia automobilių švara, visa tai išdirbta per 22 metus sėkmingos automobilių plovimo veiklos laikotarpį.
Mūsų komanda dirbs su Jumis, vystydama Jūsų verslą, tarsi jis būtų mūsų pačių, pritaikydami mūsų patikrintą, sėkmingą verslo modelį.
Prisijunkite prie vieno iš sparčiausiai augančių „Express“ tunelinių plovyklų tinklo, turinčio platų ir bendrą klientų ratą.
savarankiškų padalinių skaičius
4
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
5
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Suteikiama galimybė naudotis rinkoje žinomu ir patikimu prekės ženklui.
- Pagalba užsitikrinant verslui būtiną finansavimą.
- Tunelinė plovykla pastatoma ir perduodama naujam verslo savininkui pilnai paruošta „iki rakto“.
- Franšizės davėjo patirtis ir „know how".
- Verslo valdymo mokymai.
- Stiprus palaikymas tunelinės plovyklos atidarymo laikotarpiu.
- Plačios viso tinklo rinkodaros galimybės.
- Patentuotų tik franšizės tunelinėms plovykloms skirtų produktų tiekimas.
- Įrangos techninės pagalbos užtikrinimas.
- Inovacijų ir technologinių naujovių diegimas.
- Bendras klientų ratas visame tinkle.
preliminarios investicijos
- Nuo 250 000 EUR pradinė investicija.
- 45 000 EUR pradinis franšizės mokestis.
- 2,5% nacionalinės rinkodaros mokestis nuo apyvartos.
- 4% mėnesinis franšizės mokestis nuo apyvartos.
pagrindiniai reikalavimai
Franšizės pirkimui reikalingos savybės:
- 20 metų franšizės terminas.
- Mažiausiai 1 mln. EUR likvidaus kapitalo.
- Mažiausiai 300 tūkst. Eurų nuosavų lėšų.
- Gera reputacija.
- Verslo/komandos valdymo patirtis.
- Įsipareigojimas tiesiogiai dalyvauti franšizės versle.
- Pasitikėjimas franšizės davėju ir jo patirtimi.
informacija apie franšizės davėją
kontaktinis asmuo kandidatams
Kristijonas Minelga
Verslo plėtros vadovas info@probrofranchise.com
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.
Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.
Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.
Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.