verslas klientui (B2C)
„Ikea“ skaitmeninės plėtros komanda susibūrė Vilniuje
Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.
Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.
Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“
Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.
Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
Franšizė padeda išlikti mobiliam
Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.
Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį
Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.
„Catalyst Baltic“ investavo į verslo ateitį
Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.
Ir tarptautinio leidinio franšizė reikalauja išmonės
Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.
Ant franšizės davėjo verslo slenksčio
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
Veikla pagal franšizę leidyboje
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkodaros verslas „Instead OF“ sujungs inovatyviausius
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
Žemės ūkio revoliucionierė „Agricon“ – ir Pabaltijyje
Skaitmenizacijos augalininkystėje idėjos vėliavnešiu visose Baltijos šalyse tapo vokiečių bendrovė „Agricon“.
Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?
Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.
„Švaros broliai“ planuoja dar intensyvesnę plėtrą
„Švaros broliai“ atidaro naujas tunelines plovyklas, o dar spartesnei plėtrai pasitelks franšizės gavėjus.