Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

Franšizės koncepcija

Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo

Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.

Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams

Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.

Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia

Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.

Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių

Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.

„Subway“ tiki, kad lietuvių širdis užkariauti dar pavyks

Restoranų tinklas „Subway“ neketina sudėti ginklų net ir po pirmosios nesėkmės.

Franšizės įsigijimo rizikos

Franšizavimo santykiuose, kaip ir visur, egzistuoja tam tikra rizika. Franšizavime ji susijusi su pačia franšize, jos davėju ir gavėju.

Lietuvos verslininkai derasi dėl naujų „Mail Boxes Etc.“ centrų atidarymo

Vos vasario mėnesį veiklą Lietuvoje pradėjusi siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ sulaukė nemažo susidomėjimo – vystyti šią veiklą jau panoro 6 potencialūs franšizės gavėjai.

Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?

Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.

Franšizių efektyvumas – legendos?

Ar Lietuvoje veikiančios tarptautinės franšizės yra efektyvios? Kaip tai atspindi metinės franšizių apyvartos ir vidutinio darbuotojų skaičiaus rodikliai?

„McDonald’s“ turi planą, kaip susigrąžinti prarastus klientus

„McDonald’s“ pateikė siūlymą franšizės gavėjams – padengs 55 proc. išlaidų, reikalingų restoranų atnaujinimui.

Kaip paruošti franšizę plėtrai į užsienio rinkas?

Franšizavimo konsultantas ir „PROFIT system“ direktorius Michał Wiśniewski pataria, kokių veiksmų turėtų imtis franšizės davėjai, norėdami plėsti savo verslą tarptautiniu mastu.

Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?

Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.

Franšizavimas – kas tai?

Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?

Neturėjo kito kelio

Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.

Franšizės tinklo palaikymo infrastruktūra

Stiprus yra tik tas franšizės tinklas, kuris geba generuoti vis didesnę vertę savo nariams. Dėl to tinklo palaikymo infrastruktūros kūrimas nėra baigtinis procesas.

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti?

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.

Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“

Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.

„RE/MAX“ franšizė už ketvirtadalį įprastos kainos

Amerikiečių nekilnojamojo turto milžinė „RE/MAX“ Didžiosios Britanijos nekilnojamojo turto agentams siūlo prisijungti prie franšizės tinklo už gerokai mažesnę kainą.

Programavimo mokyklos „Coding Giants“ siūlo alternatyvų ugdymą

Kiekviename iš mūsų slypi paslėpti talentai ir įgūdžiai, kurių dažnai nepavyksta atskleisti ir išugdyti formaliai švietimo sistemai. Programavimo mokyklų „Coding Giants“ steigėjai siūlo alternatyvą.

Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai

Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.

Picerijų tinklas „Little Ceasars“ plečia analogų industrijoje neturinčią savitarnos sistemą

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.

Franšizės tinklo plėtra

Ko gero, kiekvieno franšizės davėjo siekiamybė yra ne vieno franšizės pagrindu įkurto padalinio atidarymas, o visas jų tinklas.

„Wingstop“: nepaisant „Brexit“, nutūps Jungtinėje Karalystėje

Netrukus vištų sparnelių gerbėjus Europoje pakvies dar vienas viešojo maitinimo verslo sektoriaus žaidėjas iš už Atlanto – „Wingstop“.

Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą

Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.

Konkurencijos sargų akiratyje – „McDonald‘s“

Pasaulinio masto viešojo maitinimo kompanija „McDonald‘s“ sulaukė skundų.

2018 m. „McDonald‘s“ franšizės gavėjos „Premier Capital“ pelnas prieš mokesčius siekė 23 mln. Eur

Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.

Kaip ir kodėl franšizės verslo modelis keičiasi?

Franšizavimas subrendo, tačiau tai nereiškia, kad jis nesikeis, verslininkus įspėja franšizės teisės guru Rupertas M. Barkoffas.