Skaitomiausi
Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
Norite pirkti franšizę? Atlikite namų darbus!
„Labai svarbu iš anksto pasiruošti ir numatyti, kokiu keliu keliauji, nes prašauti pro šalį gana lengva“, – sako advokatų kontoros „Primus“ vadovaujantis partneris Robert Juodka.
Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Tarptautinės franšizės Lietuvoje: iš kur, kaip jaučiasi ir ką veikia
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių
Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.
Franšizės pirkimas–pardavimas
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.
Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams
Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.
Aplinkos analizė
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Neturėjo kito kelio
Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.
Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai
Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.
Franšizė buvo vienintelis pasirinkimas
Skaičiavimo mintinai vadinamuoju abakusu sistema ilgą laiką buvo nustumta į šoną. Visgi abakusas yra puiki smegenų ir protinių gebėjimų lavinimo priemonė.
Franšizavimas – kas tai?
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Franšizės koncepcija
Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Kur investuoti, o kam negaišti laiko?
Verslininkai, vos tik sukūrę franšizes, neretai pasiklysta, ieškodami kanalų pardavimams. Tokios paieškos dažnai kainuoja nuostolių: išeikvojama daug reklamos kūrėjų laiko, „sudeginami“ pinigai, pakenkiama reputacijai.
Nepraleiskite progos nemokamai aplankyti franšizių parodą Paryžiuje
Iki vasario 14 dienos FRANCHISEinfo.lt skaitytojai turi galimybę nemokamai gauti lankytojo bilietą į kovo 17-20 dienomis vyksiančią parodą „Franchise Expo Paris“.
2018 m. „McDonald‘s“ franšizės gavėjos „Premier Capital“ pelnas prieš mokesčius siekė 23 mln. Eur
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Versle kartais esi priverstas kapituliuoti
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
NT šachmatų partija: kas laimės, o kas pralaimės?
Trijų metų perspektyvoje Lietuvos nekilnojamojo turto tarpininkavimo rinka bus padalinta į laimėtojus ir pralaimėtojus.
Mūsų šalies verslininkai linkę pirmiausia pasitikėti savo jėgomis
Galima manyti, kad tai viena iš priežasčių, kodėl „Versli Lietuva“ per metus sulaukia vos vienos kitos užklausos apie verslo plėtrą pagal franšizės verslo modelį.
„McDonald’s“ turi planą, kaip susigrąžinti prarastus klientus
„McDonald’s“ pateikė siūlymą franšizės gavėjams – padengs 55 proc. išlaidų, reikalingų restoranų atnaujinimui.
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.
Franšizė – vitaminas startuolių verslui plėsti?
„Pamirškite lietuvišką kuklumą“, – startuoliams, kurių planuose globali įmonės plėtra franšizės pagrindu, pataria ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros ekspertas Donatas Jonikas.
„7-Eleven“ neketina užleisti lyderės pozicijų
„Seven & i Holdings“ kompanija, valdanti „7-Eleven“ prekės ženklą, sudarė 3,3 mlrd. USD vertės sandorį.
Franšizės davėjo verslo sukūrimo algoritmas
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Kaip parduoti franšizę? Komunikacijos pamokos iš rinkodaros konsultanto lūpų
Pasakokite savo sėkmės istorijas ir atvirai bendraukite. Tokį patarimą duoda įmonės „Strategy Labs“ asocijuotasis partneris Audrius Savickas.
Franšizės pirkimo algoritmas
Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.