Sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ paslaugas siūlys visuose septyniuose kontinentuose
Daugiau negu 4 tūkst. sporto klubų vienijantis „Anytime Fitness“ tapo ekstremalaus turizmo operatoriaus „Antrarctica21“ partneriu. Bendru partnerių sutarimu numatoma modernų sporto klubą atidaryti piečiausiame kontinente. „Anytime Fitness“ taps pirmuoju pasaulyje franšizės tinklu, iškėlusiu savo prekės ženklo vėliavą visuose septyniuose pasaulio kontinentuose.
„Neseniai atidarėme pirmąjį savo sporto klubą Maroke, kuris tapo labai svarbiu verslo plėtros Afrikoje žingsniu. Po to, kai mums pavyko žengti į Afriką, tariau savo komandai, kad mums reikia būti visuose septyniuose kontinentuose. Nuo to laiko praėjo keleri metai ir štai iki šios drąsios idėjos įgyvendinimo liko vos keli mėnesiai, – sakė „Anytime Fitness“ bendraįkūrėjas ir vadovas Chuck Runyon. – Jau nuo šių metų rudens „Anytime Fitness“ atspindės galimybę sportuoti visur.“
Bet bus ir tam tikrų sporto klubą Antarktidoje iš kitų išskiriančių sąlygų: sportuoti bus galima tik tundros zonoje ir tik 4 mėnesius per metus. Nuo lapkričio iki kovo, kai pietiniame pusrutulyje – vasaros mėnesiai, Karaliaus Jurgio saloje prisišvartuos naujas, prabangus kruizas pavadinimu „The Magellan Explorer“. O viena iš unikaliausių jame siūlomų veiklų bus būtent sporto klubo „Anytime Fitness“ paslaugos.
„Visų pirma, kai „Anytime Fitness“ kreipėsi į mus, jie norėjo pasikonsultuoti ir gauti iš mūsų įžvalgų apie logistikos Antarktidoje ypatumus ir galimus iššūkius, steigiant toje vietovėje sporto klubą. Neabejotinai tai buvo drąsi idėja. Turizmo Antarktidoje verslu užsiimame daugiau nei dešimtmetį ir esame tikri, kad įrengti jų pageidaujamą ilgalaikę fizinę infrastruktūrą šiame kontinente būtų labai sudėtingas – jeigu išvis įmanomas – uždavinys, atsižvelgiant į įvairias būtinas sutartis ir konvencijas, reglamentuojančias veiklą Antarktidoje“, – sakė Francesco Contini, kruizo „Antarctica21“ pardavimų ir rinkodaros skyriaus viceprezidentas.
„Kaip tik tuo metu mes buvome pradėję planuoti, kaip kruizą „The Magellan Explorer“ paruošime naujam ekspedicijų sezonui. Ilgai netrukome nuspręsti, kad „Anytime Fitness“ galėtų sukurti puikią sinergiją su mūsų kruizo aplinka. O mes, priimdami „Anytime Fitness“, savo ruožtu atliepsime įsipareigojimą ekstremaliems poliarinių zonų tyrinėtojams tiekti geriausios klasės paslaugas“, – pridūrė F. Contini.
Įdomu tai, kad turizmas Antarktidoje pradėtas plėtoti tik 1990-aisiais, po Sovietų Sąjungos žlugimo. Sovietų Sąjungai pradėjus byrėti, daugelį rusų mokslo bazės Antarktidoje laivų likimas nuvedė į aukcioną, kur šie buvo perpirkti verslininkų ir adaptuoti turizmo verslui. Taip pirmą kartą istorijoje piečiausiai esantis kontinentas tapo atviru ne tik mokslininkams.
Kaip tikina bendrovė „Anytime Fitness“, žingsnis į Antarktidą – daugiau nei tik viešųjų ryšių triukas.
„Tikime savo kompanijos misija sudaryti klientams galimybę sportuoti taip, kaip jie nori, kada nori ir kur nori. Galimybė iškelti „Anytime Fitness“ vėliavą su bėgančio žmogaus simbolika Antarktidoje – tai dar vienas būdas įrodyti tiek franšizės gavėjams, tiek klientams, kad esame pasiryžę įgyvendinti šią misiją“, – kalbėjo C. Runyon.
Kaip pranešama, kruize įrengtame sporto klube „Anytime Fitness“ bus stiklinė siena, leisianti sportuojantiems žvalgytis į vandenyną.
Tolimesni „Anytime Fitness“ planai, regis, dar ambicingesni. Prasitariama, kad toliau bus siekiama „Anytime Fitness“ „iškelti“ į kosmosą. Kaip bendrovė tai padarys, kol kas nėra detalizuojama. Tačiau bendrovės atstovas spaudai prasitaria, kad diskusijos su keliais privačiais kosmoso turizmo operatoriais jau vyksta.
visi straipsniai
Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.
Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.
skaitomiausi
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.