„Ikea“ skaitmeninės plėtros komanda susibūrė Vilniuje

Skaitmeninės plėtros komanda turės dvi pagrindines užduotis: pirma, gerinti vartotojų patirtį ir fiziniuose, ir skaitmeniniuose prekybos kanaluose, antra, padidinti veiklos efektyvumą „Ikea“ padaliniuose Baltijos šalyse ir Islandijoje.
Sekmadienis
2019-06-30
Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.
 

Pranešama, kad formuojant skaitmeninę komandą, bus siekiama atliepti augančius skaitmeninių sprendimų poreikius. Naujai skaitmeninės plėtros komandai keliamas pagrindinis tikslas – spartinti Švedijos baldų prekybos mažmenininkės „Ikea“ veiklos skaitmenizavimą keturiose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Islandijoje. Tikimasi, kad kryptingai investuojant, „Ikea“ franšizės gavėjui pavyks tapti skaitmeninės mažmeninės baldų prekybos lyderiu minėtose rinkose. Skaitmeninės plėtros komandoje darbą jau pradėjo aštuoni darbuotojai. Netrukus, kaip teigiama, prie komandos turėtų prisijungti ir daugiau specialistų.

„Skaitmeninės plėtros komanda turės dvi pagrindines užduotis: pirma, gerinti vartotojų patirtį ir fiziniuose, ir skaitmeniniuose prekybos kanaluose, antra, padidinti veiklos efektyvumą „Ikea“ padaliniuose Baltijos šalyse ir Islandijoje. Ilgalaikis šios komandos steigimo tikslas – skaitmenizavimą paversti standartiniu mūsų kasdienio darbo principu. Trumpuoju laikotarpiu norime patobulinti kasdienę mūsų verslo procesų organizaciją. Šiuo metu komanda planuoja jau daugiau negu 150 projektų, padėsiančių organizacijai ugdyti skaitmenines kompetencijas“, – teigia Ölvir S. Sveinsson, „Ikea“ informacinių technologijų vadovas Baltijos šalims ir Islandijai.

Šiuo metu „Ikea“ franšizės gavėjas į skaitmeninės plėtros komandą Vilniuje ieško dar šešių naujų specialistų. Pageidaujama, kad kandidatai į specialisto poziciją turėtų projektų valdymo, tinklaveikos, „Microsoft Dynamics NAV“ ir programavimo patirties. Ö. S. Sveinsson teigimu, specialistų ieškoma tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse.

Prognozuojama, kad franšizės gavėjo investicijos į „Ikea“ skaitmenizavimą visose keturiose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Islandijoje – 2019 m. sieks 0,5 mln. Eur. Kitais metais investicijas, skirtas skaitmenizavimui, planuojama didinti iki 1 mln. Eur.

Pastebėtina, kad elektroninės „Ikea“ baldų prekybos sistemos bandymai Baltijos šalyse ir Islandijoje jau sėkmingai pradėti. Kalbant apie Lietuvą, registruoti puslapio „ikea.lt“ vartotojai ir lojalumo programos „Ikea family“ nariai jau turi galimybę apsipirkti internetu. Skaitmeninės plėtros komandai išbandžius įvairius elektroninės prekybos būdus, procesus, įrankius, elektroninė „Ikea“ parduotuvė taps prieinama ir visiems šalies gyventojams.

„Skaitmenizavimo projektus jau esame sėkmingai įgyvendinę tiek Baltijos šalyse, tiek Islandijoje, tačiau kartu su nauja komanda pokyčius tikimės paspartinti ir geriau atliepti augančius skaitmeninių sprendimų poreikius“, – sako Ö. S. Sveinsson. Anot informacinių technologijų vadovo, planuojami skaitmeniniai projektai bus orientuoti į naujus sprendimus internetiniame puslapyje ir elektroninės prekybos sistemą Baltijos šalyse ir Islandijoje.

Šiuo metu Baltijos šalyse veikia dvi fizinės „Ikea“ parduotuvės – Vilniuje ir Rygoje. Lietuvoje taip pat veikia ir dvi prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos. Estijoje veiklą „Ikea“ planuoja pradėti nuo elektroninės parduotuvės.

1943-aisiais veiklą pradėjusi „Ikea“ dabar laikoma didžiausia pasaulyje prekių namams mažmenininke. Pasaulyje veiklą „Ikea“ vykdo daugiau nei 50-yje valstybių ir valdo daugiau nei 420 fizinių parduotuvių.

Metų pradžioje skelbta, kad 2019 metais „Ikea“ planuose – apie 15 naujų fizinių parduotuvių. Plėtra numatoma ne tik jau bendrovei pažįstamose rinkose, bet ir naujose: Meksikoje, Ukrainoje, Puerto Rike, Omane, Liuksemburge, Makao ir Filipinuose.


skaitomiausi

Rinkos naujokė – siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ /2019-02-19

Tarptautinių siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ (MBE) plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Lietuvos. Ambicingais planais ilgainiui įsteigti 25 centrus dalinasi MBE pasaulinės plėtros vadovas Paolo Vitale.

Reputacijos gniaužtuose: kaip laimėti? /2018-08-31

Gyvename prekės ženklo fanatizmo laikais, kai daugybę verslo sandorių, ypač kalbant apie franšizės pardavimus, lemia reputacija, prie kurios kūrimo (arba griovimo) neišvengiamai prisideda kiekvienas franšizės gavėjas.

„Capital“ biurų restruktūrizacija: tarpininkavimo veiklą pradeda naujas biuras /2019-04-30

Nekilnojamojo turto tarpininkavimo agentūrų tinklas „Capital“ ir toliau konsoliduojamas – du brokerių biurai Vilniuje jungiami į vieną.

Lietuvos verslininkai derasi dėl naujų „Mail Boxes Etc.“ centrų atidarymo /2019-06-23

Vos vasario mėnesį veiklą Lietuvoje pradėjusi siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ sulaukė nemažo susidomėjimo – vystyti šią veiklą jau panoro 6 potencialūs franšizės gavėjai.

„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“ /2019-07-19

Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.

populiariausi forume