Apie „Blue Shock Race“ ambiciją „išsimatuoti“ franšizę Lietuvoje ir ne tik
Kokį verslo modelį siūlo „Blue Shock Race“, pasakoja bendrovės bendrasavininkas Artis Dauginsas.
Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą
Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
L’Arome
1999-aisiais į prestižinių kvepalų rinką įsiveržęs mažmeninės prekybos tinklas „L‘Arome“ metė iššūkį rinkos žvaigždėms. Kaip? Pasiūlė išskirtinę verslo koncepciją ir...
Žemės ūkio revoliucionierė „Agricon“ – ir Pabaltijyje
Skaitmenizacijos augalininkystėje idėjos vėliavnešiu visose Baltijos šalyse tapo vokiečių bendrovė „Agricon“.
Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.
„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.
H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės
Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?
Kitokio charakterio „Subway“: labiau šiuolaikiškas
Bendrovė „Subway“ pirmadienį paskelbė planuojanti evoliucinius pokyčius, neaplenkiant nė vieno savo tinklo restorano.
Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių
Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.
Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.
Mėsainių mėgėjai, išmeskite pinigines, tik nepamirškite savo išmaniųjų telefonų
„Burger King“ ar „McDonald‘s“ – kuris pirmauja mobiliųjų mokėjimų mūšyje? Svarstyklės, rodos, svyra „Burger King“ naudai.
Ant prekystalio – The Body Shop
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“
Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.
„Wingstop“: nepaisant „Brexit“, nutūps Jungtinėje Karalystėje
Netrukus vištų sparnelių gerbėjus Europoje pakvies dar vienas viešojo maitinimo verslo sektoriaus žaidėjas iš už Atlanto – „Wingstop“.
Kaip konkuruoti perpildytoje kosmetikos rinkoje?
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
„McDonald’s“ turi planą, kaip susigrąžinti prarastus klientus
„McDonald’s“ pateikė siūlymą franšizės gavėjams – padengs 55 proc. išlaidų, reikalingų restoranų atnaujinimui.
Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?
Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.
Pirmą kartą istorijoje „Subway“ tinklas mažėja
„Subway“ išgyvena sunkmetį: JAV praėjusiais metais restoranų uždaryta daugiau nei atidaryta.
KFC milijonierius: pardavė franšizę ir užkariavo pasaulį
Susipažinkite su greito maisto restorano „Kentucky Fried Chicken“ receptų autoriumi.