franšizės davėjams | 2017-01-18

Franšizės strategija

Siekiant kryptingai plėsti savo verslą franšizavimo būdu, vertėtų apsibrėžti aiškią tiek ilgalaikę, tiek trumpalaikę franšizės strategiją.

franšizės davėjams | 2017-01-18

Finansiniai veiklos modeliai

Finansiniai veiklos modeliai apima tipinio franšizės gavėjo ir davėjo investicijų, pajamų ir išlaidų prognozes bei prielaidas optimaliems franšizės davėjo verslo strateginiams...

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Įgyjamos pareigos

Įsigijęs franšizę, kiekvienas gavėjas įgyja ne tik teises, bet ir pareigas, kurių pagrindinė – franšizės mokesčiai.

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Įgyjamos teisės

Sulig franšizės sutarties pasirašymu, franšizės gavėjas įgyja teisę naudoti franšizės davėjo verslo modelį ir sukauptą „know-how“ bei teisę naudoti verslo identiteto elementus.

franšizės sutartis | 2017-01-18

Derybos dėl franšizės ir sutarties pasirašymas

Vienas svarbiausių franšizės sėkmės faktorių – santykiai, grįsti bendradarbiavimo pricipais, kurie apibrėžiami derybinio proceso metu ir tampa pagrindu franšizės sutarčiai.

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Detalus franšizės įvertinimas

Nepriklausomai nuo to, ar įsigiję franšizę, planuojate ją įvesti į naują rinką, ar išsinuomoti jau veikiantį padalinį, investicijų į konkrečią franšizę klausimas turėtų būti...

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Pirminė franšizių atranka

Jei atlikęs savianalizę franšizės gavėjas yra pasirengęs žengti dar vieną žingsnį, metas pasirinkti franšizę.

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Pasirengimas franšizės įsigijimui

Franšizės gavėjui, apsvarsčius franšizės įsigijimo privalumus ir trūkumus, vertėtų atlikti savianalizę.

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Franšizės pirkimo algoritmas

Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

franšizės gavėjams | 2017-01-18

Franšizės įsigijimo rizikos

Franšizavimo santykiuose, kaip ir visur, egzistuoja tam tikra rizika. Franšizavime ji susijusi su pačia franšize, jos davėju ir gavėju.

franšizės sutartis | 2017-01-18

Teisiniai franšizavimo aspektai Lietuvoje

Lietuvoje susitarimai tarp franšizės sutarties šalių iš esmės yra grindžiami tarptautine praktika ir verslininkų gebėjimu susitarti dėl bendradarbiavimo.

franšizės sutartis | 2017-01-18

Franšizės teisiniai dokumentai

Franšizavimo teisinių dokumentų rengimas turėtų būti privalomai įtraukiamas į franšizės sukūrimo procesą. Atminkite - franšizės sutartis nėra vienintelis būtinas dokumentas,...

pagrindai | 2017-01-18

Franšizės pirkimas–pardavimas

Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.

pagrindai | 2017-01-18

Franšizavimo procesai

Franšizavimas kaip reiškinys apima gana daug procesų – tiek pavienius franšizės davėjų ir gavėjų veiksmus, tiek jų tarpusavio santykius.

pagrindai | 2017-01-18

Franšizavimo santykiai

Vienas svarbiausių franšizuojamo verslo sėkmės faktorių – franšizės davėjo ir gavėjo santykiai, grįsti bendradarbiavimo principais.

pagrindai | 2017-01-18

Franšizių įvairovė

Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.

franšizės davėjams | 2017-01-18

Franšizės koncepcija

Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.

franšizės davėjams | 2017-01-18

Aplinkos analizė

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.

franšizės davėjams | 2017-01-16

Franšizės davėjo verslo vizija ir misija

Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.

franšizės davėjams | 2017-01-16

Verslo franšizabilumas

Atminkite – verslai yra nevienodai franšizabilūs, todėl vertėtų labai nuodugniai įvertinti savo verslo potencialą būti franšizuotu.