Jump Planet
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Uždaras batutų parkas JUMP PLANET – tai puiki vieta ne tik mažiesiems aktyviai leisti laiką, bet ir ekstremalams nutrukdgalviams saugiai pasimokyti naujų triukų.
Lenkijoje įkurtas JUMP PLANET siūlo vaikams ir suaugusiems mėgautis neprilygstamu aukštų šuolių ir skrydžių džiaugsmu. Juo gali mėgautis bet kokio amžiaus, sudėjimo ar fizinių gebėjimų žmogus.
Vis didėjantis lankytojų skaičius batutų parkuose rodo, kad kartu tai – puiki investicija. Tad JUMP PLANET franšizė – tiems, kurie ieško patrauklaus ir pelningo verslo modelio.
Įsigiję JUMP PLANET franšizę, tapsite jau patikrinto modernaus pramogų parko savininku.
savarankiškų padalinių skaičius
3
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
5
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Pagalba ieškant parkui tinkamos vietos;
- Parko projektavimo darbai;
- Parko įranga;
- Personalo apmokymai;
- Rinkodarinė parama tiek Europos, tiek nacionaliniu lygmenimis;
- Parko veiklos planavimas ir organizavimas;
- Programinė įranga;
- Paslaugų kokybės kontrolė;
- Firminės parko atributikos klientams pardavimai;
- Firminė apranga parko darbuotojams.
preliminarios investicijos
- Būtinosios pradinės investicijos parko atidarymui: nuo 100 iki 235 eurų už kv. metrą (įskaitant parko atrakcionus, neįskaitant ne su batutais susijusios įrangos, pavyzdžiui, vėdinimo sistemos).
- Jokio pradinio franšizės mokesčio.
- Mėnesinis franšizės mokestis: 6 proc.
- Mėnesinis rinkodaros mokestis: 2 proc.
pagrindiniai reikalavimai
- Turimos patalpos, kurių plotas užima nuo 500 iki 4000 m².
- Patalpų aukštis bent 5 m.
- Finansinis pajėgumas.
- Įsipareigojimas bendradarbiauti bent 3 metus.
informacija apie franšizės davėją
Planet Jump sp. z o.o.
ul. Bronisławy 42/1, 93- 308 Łódź
+48794164117
kontaktinis asmuo kandidatams
Bartosz Śledziński
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Kaip skelbia „The Baltic Times“, „Ikea“ franšizės gavėjas Baltijos šalyse ir Islandijoje buria skaitmeninės plėtros komandą, kuri darbą pradės Vilniuje.
Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.
Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Žingsniuoti savarankiškai ar tapti tarptautinio tinklo dalimi? Vilnietis renginių ir mokymų organizatorius Darius Lomsargis nusprendė surizikuoti ir pasirinko pastarąjį variantą.
Žurnalų versle, kitaip nei laikraščių, globalizacija veikia jau seniai, tad ir užsienio leidėjų franšizės Lietuvoje – įprasta.
Kol kas nė vienos franšizės nepardavė, bet projekcijas į būsimą franšizės davėjo verslą jau brėžia bendrovė „Kultūringi vyrai“.
„Avantiūra pasiteisino“, – apie tarptautinio mados leidinio „L‘Officiel“ franšizės įsigijimą prabyla vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė.
Rinkos naujokas „Instead OF“ pasiūlė platformą, apjungsiančią inovatyvių maisto produktų gamintojus.
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.