DepilConcept
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
„DepilConcept“ – inovatyvus specializuotų grožio salonų tinklas Europoje, už pratrauklią kainą klientams siūlantis fototerapiją bei naujausias technologijas ilgalaikiam plaukelių šalinimui. Pagrindinis „DepilConcept“ specialistų tikslas yra rūpintis klientų sveikata, grožiu ir gera savijauta!
Bendrovė „DepilConcept“ yra rinkos lyderė Portugalijoje ir Lenkijoje. „DepilConcept“ verslo modelis grindžiamas trimis pagrindiniais principais:
- Profesionalums ir aptarnavimo greitis.
- Aukšta paslaugų kokybė ir prieinamumas.
- Didelis pelningumas (nuo pat pirmo veiklos mėnesio).
„DepilConcept“ siekia griauti visuomenėje vis dar gajų mitą, kad efektyvus ilgalaikis plaukelių šalinimas – ne kiekvienam finansiškai įkandama paslauga.
Už namų rinkos (Portugalijos) ribų bendrovė „DepilConcept“ plečiasi parduodama master franšizes ir užtikrindama visapusišką paramą gavėjams. Nuolatinė pagalba franšizės gavėjams rinkodaros, pardavimų, žmogiškojo kapitalo ir finansų klausimais – bendrovės raktas į tvarią tinklo plėtrą.
savarankiškų padalinių skaičius
4 Portugalijoje
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
Daugiau negu 110 Portugalijoje, Brazilijoje, Lenkijoje ir Serbijoje
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
Prieš naujo „DepilConcept“ grožio salono atidarymą franšizės davėjas master franšizės gavėjui organizuoja tris savaites trunkančius mokymus, kurių metu perduodamos būtinosios techninės, pardavimų, rinkodaros, verslo procesų valdymo bei finansinės žinios. Po salono atidarymo master franšizės gavėjai taip pat yra nuolat remiami ir palaikomi.
PAGALBA MASTER FRANŠIZĖS GAVĖJUI:
- Pagalba, renkantis salono įrangą;
- Pagalba, vykdant darbuotojų paiešką ir atranką;
- Personalo apmokymai;
- Aktyvios klientų paieškos įrankiai;
- Rinkodaros strategija;
- Tęstinė parama pardavimų skatinimo ir paslaugų teikimo srityse;
- Kosmetologų, pardavimų ir finansų specialistų konsultacijos;
- Reguliarūs mokymai;
- Nuolatinė priežiūra, stebėsena.
NAUDA FRANŠIZĖS GAVĖJUI:
- Pelningas verslo modelis;
- Greita investicijų grąža;
- Įėjimas į daug potencialo turinčią rinką;
- Ne kartą išbandyta ir pasitvirtinusi verslo koncepcija;
- Nebūtinas gilus grožio industrijos išmanymas;
- Priklausymas vienam inovatyviausių grožio salonų tinklų Europoje;
- Konsultacijos verslo valdymo ir vietinės rinkodaros klausimais;
- Galimybė tobulinti kvalifikacijas ir srities išmanymą;
- Galimybė plėtoti veiklą tam tikroje pasirinktoje teritorijoje.
preliminarios investicijos
- Būtinosios pradinės investicijos grožio salono atidarymui: 26 000–34 000 Eur.
- Pradinis master franšizės mokestis: nuo 50 000 Eur (priklauso nuo vietovės).
- Mėnesinis franšizės mokestis: 250 Eur – už pirmą pagal franšizę veikiantį saloną, 50 Eur – už antrą, trečią ir t. t.
pagrindiniai reikalavimai
- Ambicingumas ir lankstumas.
- Pirmenybė teikiama išmanantiems franšizavimą, turintiems verslo vadybos žinių.
- Atsižvelgiama į grožio industrijos išmanymą.
informacija apie franšizės davėją
DepilConcept Lda
R. Tomás Ribeiro, 71, piso 4, 1050-227, Lisabona, Portugalija
+351 93 77 44 630
kontaktinis asmuo kandidatams
Anna Ermakova
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.
Didžiausias pasaulyje sporto klubų tinklas „Anytime Fitness“ franšizės pagrindu rudenį planuoja atidaryti naują padalinį Antarktidoje, rašo Observer.
Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.
Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Specialia technologija galintis pasigirti biosoliariumų studijų tinklas „KiwiSun“ žvalgosi franšizės gavėjų Lietuvoje.
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.