Fazenda
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
„Fazenda“ – tai Latvijoje itin populiarių „Casual dining“ restoranų prekės ženklas. Šio išskirtinių restoranų tinklo istorija prasidėjo 2010 metais, kai buvo atidarytas pirmasis „Fazenda“ restoranas Rygoje. Klientų vertinama restorano koncepcija ir pelningas verslo modelis paskatino „Fazenda“ išmėginti jėgas už Latvijos ribų.
„Fazenda" yra visapusiško aptarnavimo restoranai, kurie pasižymi:
- jaukia atmosfera ir gerai apgalvotu patalpų išplanavimu;
- moderniu ir multikultūriniu meniu;
- specialiais sezoniniais meniu pasiūlymais;
- iš vietinių gamintojų perkamų natūralių produktų naudojimu;
- savo kepyklėle;
- įvairiomis pobūvių ir švenčių organizavimo galimybėmis;
- prieinamomis kainomis;
- draugišku ir profesionaliu personalu;
- orientacija į ilgalaikį bendradarbiavimą su restoranų svečiais ir partneriais.
Restorano „Fazenda“ franšizės gavėju verta būti dėl:
- mažų pradinių investicijų, reikalingų restorano įkūrimui;
- gero pelningumo, kurį pasieksite įdiegę jau rinkoje patikrintą ir nuolat tobulinamą restoranų valdymo modelį;
- greito atsipirkimo, nes planuojama metinė investicijų grąža gali viršyti 30% (neįskaitant pajamų iš pobūvių ir privačių švenčių organizavimo), o tai reiškia, jog restoranas gali pilnai atsipirkti mažiau negu per 3 metus*!
* Šis atsipirkimo periodas yra įvertintas remiantis istoriniais esamų „Fazenda" restoranų finansiniais rodikliais. Mūsų verslo plėtros specialistai padės Jums parengti Jūsų miesto ir rinkos situacijai pritaikytą verslo planą.
savarankiškų padalinių skaičius
Šiuo metu veikia 3 „Fazenda“ restoranai trijuose Latvijos miestuose.
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Pirminiai ir periodiniai darbuotojų mokymai;
- Visapusiška pagalba patalpų pasirinkimo ir išplanavimo restorano įrengimo ir veiklos pradžios metu;
- Išsamus restorano valdymo procesų, procedūrų ir standartų žinynas;
- Pagalba pasirenkant ir derantis su tiekėjais;
- Reguliarūs meniu atnaujinimai ir susijusi dokumentacija;
- Rinkodaros įrankiai ir palaikymas;
- Nuolatinės konsultacijos visais kasdieninės veiklos klausimais.
preliminarios investicijos
- Būtinosios pradinės investicijos restorano atidarymui: 150 000 Eur;
- Pradinis franšizės mokestis: 25 000 Eur;
- Periodinis franšizės mokestis: 5% nuo gaunamų pajamų;
- Franšizės sutarties galiojimo laikotarpis: 10 metų.
pagrindiniai reikalavimai
- Patirtis viešojo maitinimo verslo sektoriuje;
- Klientų aptarnavimo ir rinkodaros principų išmanymas;
- Pasirengimas visapusiškai įsitraukti į savo kaip franšizės gavėjo verslą;
- Ambicijos kurti ir plėtoti sėkmingą verslą;
- Finansinis pajėgumas.
informacija apie franšizės davėją
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.