KFC dar labiau gręžiasi į skubančiuosius: netrukus testuos naują koncepciją
Maisto tik išsivežti (angl. drive through only) koncepcijos užkandinė – KFC reakcija į vis labiau populiarėjančius užsakymus internetu ir didėjantį aptarnavimo, klientams neišlipant iš automobilio, poreikį.
Kristi Woolrych, Australijos KFC rinkodaros vadovė, teigė, kad atidaryti naujos koncepcijos užkandinę įkvėpė vartotojų elgsenos pokyčiai, ypač augantis vartotojų pasitikėjimas skaitmeniniais procesais. Kalbėdama apie naujas tendencijas greito maisto industrijoje, ji pažymėjo įvairiapusiškos ir daugiakanalės prekybos svarbą. Anot jos, prekės ženklams nelieka nieko kita, tik inovatyviai prisitaikyti prie naujų tendencijų.
„Naujos koncepcijos restoranu siekiame įgyvendinti KFC įsipareigojimą nuolat diegti inovacijas, – dėstė K. Woolrych. – Esame pasiryžę ir toliau užtikrinti aukštą maisto kokybę ir klientams patogiausią maisto pristatymo būdą, atsižvelgiant į intensyvų jų gyvenimo tempą.“
Pirmoji maisto tik išsivežti koncepcijos užkandinė – pilotinė – veiklą pradės Niukasle, Australijoje. Pilotinės užkandinės įrengimo darbai pradėti šių metų birželio pabaigoje. Darbus planuojama baigti iki lapkričio mėnesio.
Investicijos į naujos koncepcijos užkandinę sieks apie 1,5 mln. JAV dolerių. Maisto tik išsivežti tipo užkandine bendrovė tikisi toliau auginti užsakymų internetu skaičių, kuris, kaip teigiama, per pastaruosius penkerius metus kasmet padvigubėjo.
Užsakymai internetu šiuo metu sudaro apie 5 proc. visų KFC pardavimų. Per tris artimiausius metus bendrovė tikisi pardavimų internetu skaičių padidinti iki 30 proc.
„Žvelgiant į internetinę prekybą, matome, kad greičiausiai auga maitinimo paslaugų pardavimai internete. Tai matome ir analizuodami savo duomenis – KFC klientai užsakymo pateikimui skaitmeninius kanalus naudoja vis dažniau“, – teigė K. Woolrych.
Naujos koncepcijos užkandinėje KFC klientai užsakymą pateikti galės dviem būdais. Vienas – kai užsakymas pateikiamas per mobiliąją aplikaciją ir atvykstama tik atsiimti užsakymo prie „drive through“ langelio. Antras – kai užsakymas pateikiamas specialioje stotelėje, kur yra klientams pritaikyti patogūs liečiamieji ekranai, o tada važiuojama prie „drive through“ langelio. Planuojama, kad naujame KFC užsakymą bus galima pateikti 5 automobilių vairuotojų aptarnavimo stotelėse.
Įrengtos specialios stotelės, tikimasi, padės išvengti gyvos norinčių pateikti užsakymą eilės ir maksimaliai sumažins užsakymo pateikimo laiką. Pasak K. Woolrych, naująja KFC koncepcija bus siekiama gerinti klientų patirtį.
Specialiose stotelėse klientams bus sugeneruojami jų užsakymo keturženkliai kodai, kurie bus perduodami virtuvei, o vėliau panaudojami atsiimant užsakymą.
Bendrovė tvirtina, kad 1,5 mln. JAV dolerių siekianti investicija į pilotinę maisto tik išsivežti tipo užkandinę yra dalis planuojamos didesnio masto technologinės tinklo pertvarkos. Pasitvirtinus koncepcijai, ji bus diegiama toliau Australijos mastu, vėliau – ir tarptautiniu.
Šiais metais KFC taip pat pristatė galimybę klientams pateikti užsakymą balsu, pasinaudojus JAV interneto milžinės „Amazon“ virtualiu asistentu „Alexa“. Bendradarbiauti KFC pradėjo ir su maisto pristatymo paslaugų teikėjais.
visi straipsniai
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
skaitomiausi
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.