Salad Box
informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Mes tikime
Maistas yra gyvenimas. Todėl paruošk jį gerai.
Mūsų istorija
Dažnai sakoma, kad verslas ir draugystė negali eiti tuo pačius keliu. Mes manom, kad gali!
Mūsų verslo konceptas
Mes nesiūlome dietinio maisto. Mes jums norime suteikti sveikesnę greitojo maisto alternatyvą negu esate įpratę. Maistas, pats iš savęs, ir tai, kaip jis patiekiamas, turi įkvėpti kūrybiškumą, todėl mūsų klientai turi galimybę stebėti visą maisto paruošimo užkulisių procesą. Dar svarbiau, kad mūsų klientai turi galimybę pasigaminti savo mėgstamų salotų, pasirinkdami ir derindami ingredientus, ir tokiu būdu gaudami asmenininius, tik pagal savo skonį susikurtus pietus.
Mūsų manifestas
Mes tikime ŠVIEŽIU MAISTU
Mūsų paslaptingas ingredientas yra AISTRA
Mes paliekame sveiko maisto ŽYMĘ JŪSŲ GYVENIME
Mūsų produktai
Mes nepristatome greitojo maisto, mes pristatome šviežią maistą pačiu greičiausiu būdu. Mes sukūrėme produktų asortimentą, kurį sudaro neriboti salotų receptų, kreminių sriubų, gaiviųjų gėrimų ir desertų, deriniai, ir šiuo metu tai vis dar plečiame. Kalbant apie tarptautinę verslo plėtrą, įsikūrus naujoje šalyje, mūsų asortimentas bus pritaikomas prie vietinės maisto kultūros, išlaikant tos pačios vertės pasiūlymą.
savarankiškų padalinių skaičius
Įkurti 7 padaliniai Rumunijoje.
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
Šiuo metu veikia 66 maitinimo vietos tokiose šalyse kaip Rumunija, Vengrija, Prancūzija, Malta, Bulgarija, Italija, Slovėnija, Čekija, Jungtinė Karalystė, Airija, Jungtinės Amerikos Valstijos, Kanada, Alžyras.
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
Salad Box teikia pirminę, o vėliau ir nuolatinę, paramą jūsų franšizei. Mūsų pagalba apima: operacijas; naujų produktų kūrimą ir testavimą; marketingą ir ryšius su visuomene; mokymus ir žmogiškuosius išteklius; tiekimo grandines; finansinę, techninę, o taip pat verslo valdymo strategiją.
Pasiruošimas atidarymui:
- Išankstinio atidarymo konsultacijos;
- Tarpininkavimas tarp franšizės gavėjo ir palaikymo skyriaus;
- Atsakymas į užklausas pagal GIANTT įgyvendinimo terminus;
- Savaitiniai susirinkimai;
- Partnerių vizitai.
Atidarymas:
- Mokymai savininkams, vadybininkams;
- Mokymai darbuotojams/palaikymas atidarant franšizę;
- 2D pradinis plano pasiūlymas (pirminio siūlomo plano pakeitimai);
- 3D perdangos (konstrukcijų planas);
- Detalūs baldų planai;
- Profesionalios statybų konsultacijos
- Investicijų sąmata
- Vietos atitikimo matavimai
- Produktų užsakymai
- Organizuojamos ir renkamos siuntos;
- Techninė pagalba - prieš atidarant
Pagalba atidarius franišizę:
- Dabartinis produktų portfelis;
- Produktų specifikacijos ir išsami informacija;
- Eksploatavimo vadovas, kuriame pateikiami receptai ir darbuotojų gidas;
- Internetinė skaitmeninė medžiaga;
- Restoranų atidarymo rinkodaros medžiagos projektavimas ir gamyba;
- Socialinių tinklų atidarymo paketas;
- Rinkos tyrimai;
- Mišrus rinkodaros pasiūlymas;
- El. pašto adresai;
- Domeno įsigijimas;
- Svetainės kūrimas.
Kiekvieną naują sandorį ir vietos atidarymą lemia suasmeninta „Gant“ diagrama, kurioje galutiniai atsakymai yra aiškiai paskirstyti ir padalyti.
preliminarios investicijos
70 000 EUR - 150 000 EUR (priklausomai nuo vietovės)
pagrindiniai reikalavimai
Sėkmingi franšizės gavėjai turėtų turėti (rekomenduojama, bet nebūtina):
- lyderystės įgūdžių, įskaitant gebėjimą įkvėpti, motyvuoti ir nukreipti žmones bendro tikslo link;
- bendravimo įgūdžių;
- gebėjimas laikytis procesų ir visų procedūrų, taikant tam tikras tvarkas;
- aukšta vidinė motyvacija;
- atkaklumas;
- meilė sveikam maistui ir noras kuo daugiau apie tai sužinoti.
informacija apie franšizės davėją
SC Salad Box International SRL
Avram Iancu 506-508, Floresti 407280, judet Cluj, Romania
+40744423503
kontaktinis asmuo kandidatams
Radu Lupas
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.
Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.