Bike Café

informacija apie franšizę
franšizės aprašymas
Bike Café tikslas - sukurti mobilių dviračių kavinių tinklą, pagrįstą trimis principais:
- Taškų estetika + puiki kava;
- Mobilumas - esame ten, kur yra mūsų klientai;
- Suderinamumas su miesto erdve ir gamta.
Bike Café koncepcija suteikia daug laisvės renkantis pardavimų modelį.
- Kava išsinešimui (angl. Coffee to Go) - greitas pardavimas iš taško judrioje gatvėje;
- Renginio kavinė (angl. Event Cafe) - mobili kavinė konferencijoje, mugėje, festivalyje;
- Kavos sala (angl. Coffee Island) - pardavimas iš prekybos centre, traukinių stotyje, biurų pastate esančio taško.
Sukurtų techninių sprendimų dėka Bike Cafe dviračio kavinė gali dirbti kelias valandas be jokio ryšio. Mūsų dviračiai dirba absoliučiai tyliai, bet kokiomis oro sąlygomis, esant temperatūrai nuo -10 iki +35 C. Todėl galime dirbti bet kuriuo metų laiku.
Franšizės pagrindu įkurtų padalinių skaičius
110 (Lenkija, Vengrija, Šveicarija, Suomija, Jungtinė Karalystė, Saudo Arabija)
veikiančio padalinio nuotrauka
informacija franšizės gavėjams
pagalba franšizės gavėjui
- Visiškai įrengta ir paruošta naudoti dviračio kavinė Bike Café, suprojektuota ir pagaminta patyrusių meistrų, naudojant tik aukštos kokybės europietiškus komponentus;
- Pradinis paketas su Baristos rinkiniu;
- Pagalba planuojant finansus, investicijas ir pardavimų bei išlaidų planą;
- Pagalba lokacijos paieškoje;
- Išskirtinės teisės teritorijai (angl. area exclusivity) ir (arba) master franšize paremta partnerystė;
- Kavinei Bike Café skrudinamas pupelių mišinys (išskirtinė kava);
- Jūsų dviračio eksploatacijos organizavimas;
- Baristų ir franšizės gavėjo mokymai mūsų būstinėje Lenkijoje;
- Rinkodaros medžiaga;
- Veiklos gairės;
- Darbuotojų apranga;
- Bike Café Monitoringo Sistema - valdymo platforma;
- Techninės priežiūros mokymai ir visą parą veikianti aptarnavimo linija.
preliminarios investicijos
Investicijų suma: 13.700 EUR neto už standartinį dviratį Jūsų verslo pradžiai.
Fiksuotų periodinių franšizės mokesčių neimame. Franšizės mokestis yra įskaičiuotas į kavos pupelių, perkamų iš franšizės davėjo, kainą. Nereikalaujame mokesčių už kitų produktų, išskyrus kavą, pardavimą.
pagrindiniai reikalavimai
Neturime jokių formalių reikalavimų. Savo Partneriams padedame visais mobiliųjų kavinių verslo aspektais.
Vis dėlto pirmiausia orientuojamės į verslininkus ir aktyvius partnerius, kurie nori dalyvauti kuriant Bike Café prekės ženklą. Mūsų versle pelnas yra maksimizuojamas didžiąja dalimi per tinkamą ir dinamišką Bike Café lokalizavimą.
informacija apie franšizės davėją
Bike Café Sp. z o.o.
ul. Grzybowa 8A/ 2, 62-081 Wysogotowo, Poland
+48 503 752 985
kontaktinis asmuo kandidatams
Michał Mołdrzyk
detalesnė informacija
visi straipsniai
skaitomiausi

Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.

Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Franšizavimo verslo modelis išsiskiria teikiamais privalumais, kurie sudaro bene neišvengiamos verslo sėkmės įspūdį.
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.

Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

Franšizių katalogo informacinį turinį pateikia franšizės davėjai. Portalo kūrėjai pasilieka teisę kontroliuoti franšizių kataloge pateikiamą informacinį turinį. Jeigu pastebite, kad pateikti duomenys yra klaidingi, prašome susisiekti su mumis.