naujienos
Franšizavimo rinkos lyderiais tampa Y karta
Per pastarąjį dešimtmetį Y kartos atstovai ryžtingai žengia į pagrindinę verslo areną, neretai užnugaryje palikdami vyresniuosius.
H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės
Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?
„Pingu‘s English“ vadovė Lietuvoje: „Jei ne franšizė, savo mokyklos nebūtume įkūrę“
Per trejus metus buvo įkurtos keturios anglų kalbos mokyklos „Pingu‘s English“ Lietuvoje.
Kitokio charakterio „Subway“: labiau šiuolaikiškas
Bendrovė „Subway“ pirmadienį paskelbė planuojanti evoliucinius pokyčius, neaplenkiant nė vieno savo tinklo restorano.
Baldų mažmenininkė „BoConcept“ – išaugusiems iš „Ikea“ marškinėlių
Apie UAB „Vividum“ įsigytą danišką „BoConcept“ franšizę kalbamės su įmonės direktore Laura Budrevičiūte-Bakštys.
Ištyrė, koks lietuvių požiūris į verslą
Šalies gyventojų apklausos atskleidė naujausias verslo tendencijas: pats kurti verslą norėtų kas trečias lietuvis.
Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams
Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.
Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.
Mėsainių mėgėjai, išmeskite pinigines, tik nepamirškite savo išmaniųjų telefonų
„Burger King“ ar „McDonald‘s“ – kuris pirmauja mobiliųjų mokėjimų mūšyje? Svarstyklės, rodos, svyra „Burger King“ naudai.
Ant prekystalio – The Body Shop
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“
Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.
„Wingstop“: nepaisant „Brexit“, nutūps Jungtinėje Karalystėje
Netrukus vištų sparnelių gerbėjus Europoje pakvies dar vienas viešojo maitinimo verslo sektoriaus žaidėjas iš už Atlanto – „Wingstop“.
Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Kaip konkuruoti perpildytoje kosmetikos rinkoje?
Daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje pagal franšizę veikiantis „The Body Shop“ tinklas tapo sėkmingo verslo pavyzdžiu visame pasaulyje.
Franšizės įsigijimas negarantuoja verslo sėkmės
Žinomo restorano „Lizarran“ įkūrėjas Gediminas Jankus pasakoja apie franšizės pirkimą, restorano bankrotą ir išmoktas pamokas.
„McDonald’s“ turi planą, kaip susigrąžinti prarastus klientus
„McDonald’s“ pateikė siūlymą franšizės gavėjams – padengs 55 proc. išlaidų, reikalingų restoranų atnaujinimui.
Kas padengs „Statoil“ virsmo į „Circle K“ išlaidas?
Ką tik įvykęs naujo „Statoil“ vardo – „Circle K“ – pristatymas jau spėjo įžiebti karštas diskusijas.
Brangi klaida „Narvesen“ neprivertė sudėti ginklų
„Narvesen“ bandymas plėsti veiklą pritaikius naują verslo organizavimo modelį nepasiteisino.
BNI franšizė lietuviui padeda keisti šalies verslo kultūrą
Nerijus Lungys Lietuvoje plečia didžiausios pasaulyje tarptautinės verslo rekomendacijų organizacijos BNI skyrius.
Žvilgsnis į „Stenders“ verslo užkulisius
„Stenders“ sėkmingai vienija 220 parduotuvių tinklą 27-iose pasaulio šalyse. Neaplenkiama ir Lietuva.