franšizės davėjų istorijos
DIVANI&SOFA baldų salonų franšizė žengia į Lietuvos rinką
DIVANI&SOFA tai aukščiausios klasės, modernių, individualiai pritaikomų ir ekologiškų baldų salonų franšizė.
DIVANI&SOFA tai aukščiausios klasės, modernių, individualiai pritaikomų ir ekologiškų baldų salonų franšizė.
„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį
- Jeigu mąstote teisinga linkme, galite įgyvendinti daug gerų dalykų - sako „Young Engineers“ įkūrėjas, Amir Asor.
„Museum of Senses“ verslo modelio keitimas
- „Kai mes atidarėme pirmąjį „Museum of Senses“, net negalvojome, kad tai galėtų išaugti į franšizės verslo modelį. Mūsų idėja vystėsi stulbinamu greičiu, todėl galvoti apie kitus verslo sprendimus, nebuvo kada“, - teigia „Museum of Senses“ bendrasavininkas Dejan Grbić.
„Fresh Post“ įkūrėja: franšizė iškart pastato ant bėgių
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Kaip „Thierry“ pavyko įsukti franšizės verslą
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
„Coders Lab“ – startas karjeros pokyčiams
Kol tradicinės švietimo įstaigos snaudžia, nespręsdamos įgūdžių neatitikties darbo rinkai problemos, alternatyvų karjeros kelią kviečia rinktis programavimo mokykla „Coders Lab“.
Lietuvoje plėstis, parduodant franšizes, ketina nuomojamų biurų tinklas „Regus“
Didžiausias pasaulyje lanksčių darbo vietų sprendimų teikėjas „Regus“ Lietuvoje – ne naujokas. Tačiau iki šiol centralizuotai veikęs „Regus“ tolimesnę plėtrą šalyje planuoja parduodant franšizes.
Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“
Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.
Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize
Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?
Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį
Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.
Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę
Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.
Veikia, net kai savininkas sistemoje nedalyvauja
Taip teigia kūdikių akademijos ir vaikų darželio „Mažųjų valdos“ įkūrėja bei „7 intelektų lavinimo programos“ sumanytoja Renata Lazdin.
„Linos artelės“ tinklo savininkai ryžosi franšizei
Rūbų siuvimo ir taisymo salonas „Linos artelė“ gimė iš Linos Liutkevičienės ir jos vyro Arūno Liutkevičiaus draugystės bei noro sukurti kažką bendro.
Apie šokoladinę ambiciją užkariauti megapolius – „AJ šokoladas“
Apie ne visada saldų, bet perspektyvų šokolado restoranų verslą kalbamės su tinklo „AJ šokoladas“ įkūrėju Algimantu Jablonsku.
„Uoga uoga“ įkūrėja: „Sertifikato neužtenka – reikia ir charakterio“
Viena iš lietuviškos kosmetikos mažmenininkės „Uoga uoga“ įkūrėjų Lena Sokolovska tiki, kad verslą jau subrandino franšizavimui.
Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą
Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.
„Paysera“ franšizę pritaikė ir „fintech“ srityje
Pasaulinį elektroninių atsiskaitymų tinklą plėtojanti „Paysera“ veiklą pradėjo nuo interneto svetainių kūrimo.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Maisto magijos ir „čiopiškos“ dvasios pavilioti
„Duonos ir žaidimų!“ Maisto studijų tinklas „Čiop Čiop“, kurį valdo UAB „Kinkanas“, šį seną romėnišką posakį perskaitė savaip – patį maisto gaminimą pavertė netikėta pramoga.