„Denny‘s“ pradeda žygį į Europą

©Denny's
Antradienis
2017-11-07
Pirmoji tipiška amerikietiška užkandinė „Denny‘s“ duris atvers Didžiojoje Britanijoje.
 

Tačiau ties tuo vieno didžiausių šeimos restoranų tinklo atstovai apsistoti neketina. „Denny‘s“ domina plėtra ir kitose Europos rinkose, tarp kurių – ir Lietuva.

Prieš daugiau nei 60 metų Kalifornijoje įkurta pirmoji „Denny‘s“ užkandinė Jungtinėse Valstijose pataikė į dešimtuką. Dabar šias ištisą parą, septynias dienas per savaitę ir per net per didžiausias šventes veikiančias užkandines žino kiekvienas amerikietis, o „Denny‘s“ vardas yra tapęs klasikinės amerikietiškos užkandinės sinonimu.

Šeimoms draugiškose užkandinėse pateikiamas tipiškas amerikietiškas maistas – blyneliai, mėsainiai, pieno kokteiliai. Bene labiausiai „Denny‘s“ garsėja savo firminiais pusryčiais, susidedančiais iš purių pasukų blynelių, keptų kiaušinių, šoninės, dešrelių, apkeltų bulvyčių, kavos ir sulčių.

Praėjusiais metais amerikietiško tinklo atstovai paskelbė, kad sieks pagreitinti „Denny‘s“ plėtrą senajame žemyne. Pirmasis žingsnis jau žengtas – neseniai pasirašyta franšizės sutartis su britų bendrove „Denny‘s Magic Diners UK“.

Skelbiama, kad franšizės gavėjai įsipareigojo per ateinančius kelerius metus Didžiojoje Britanijoje atidaryti dešimt užkandinių.

Pirmoji franšizės pagrindu veikianti „Denny‘s“ užkandinė Didžiojoje Britanijoje turėtų duris praverti Svonsio mieste pietų Velse. Planuojama, kad atidarymas įvyks netrukus po Kalėdų. Šiuo metu intensyviai ieškomi naujosios užkandinės darbuotojai.

Šiuo metu „Denny‘s“ tinklas valdo daugiau nei 2 tūkstančius užkandinių Jungtinėse Amerikos Valstijose ir tokiose šalyse kaip Kanada, Meksika, Japonija, Naujoji Zelandija, Jungtiniai Arabų Emyratai. Dauguma tinklo užkandinių veikia franšizės pagrindu.

Pasak „Denny‘s“ prezidento ir generalinio direktoriaus Johno Millerio, dabar juos domina plėtra Vidurio bei Rytų Europoje.

„Mes tikime, kad prekės ženklo vystymosi perspektyvos Europos rinkose labai geros“, – sako „Denny’s“ prezidentas ir generalinis direktorius.

Jis pridūrė, kad potencialių franšizės gavėjų susidomėjimas didelis.

„Plečiantis mūsų pasauliniam tinklui, plečiasi ir suinteresuotų franšizės gavėjų skaičius. Stengsimės išlaikyti šį augimo tempą, ypač dabar, kai mes paspartinome plėtrą rinkose, esančiose už Šiaurės Amerikos ribų“, – tvirtino J. Milleris.

Franšizės gavėjams „Denny‘s“ kelia nemažus reikalavimus. Savo partneriais jie pageidauja rinktis stiprias ir patyrusias įmones ar investuotojus, kurie jau gali pasigirti sėkminga veikla viešojo maitinimo ar panašiuose sektoriuose.

Kadangi franšizės gavėjų bus reikalaujama įsipareigoti per kuo trumpesnį laiką vienoje rinkoje atidaryti daug užkandinių, jiems reikės ne tik patirties ir žinių, bet ir didelio kapitalo. Norint atidaryti bent jau penkias užkandines reikėtų turėti apie 4,3 mln. eurų (5 mln. JAV dolerių).

Franšizę įsigijusiems partneriams „Denny‘s“ siūlo rinktis iš trijų užkandinių formatų. Nedidelės, nuo 70 iki 250 kvadratinių metrų ploto „Denny‘s small“ užkandinės idealiai tinka prekybos centrams, oro uostams, traukinių stotims. Jos taip pat gali būti atidarytos šalia universitetų.

Standartinių „Full size Denny‘s“ užkandinių plotas turėtų būti 300-900 kvadratiniai metrai. Jas rekomenduojama atidaryti miesto centre arba dideliuose prekybos centruose.

Trečiasis tipas – pakelės užkandinės „Denny‘s on the road“. 250-500 kvadratinių metrų ploto užkandines galima atidaryti šalia greitkelių, didelių sankryžų.

Franšizės gavėjai įsipareigoja visapusiškai paremti savo partnerius atidarant, statant ir valdant užkandines.

„Denny’s“ franšizę rasite FRANCHISEinfo kataloge.


Žurnalistė

populiariausi forume