„Tilted Kilt“ vietos po saule ieško Europoje
Pirmasis „Tilted Kilt“ sporto baras buvo atidarytas 2003 m. Las Vegase. Nuo to laiko „Tilted Kilt“ koncepcija apibrėžia kur kas daugiau nei tik sporto barą – tai unikali vieta, jungianti tradicijas su moderniais sprendimais.
Už Atlanto prigijusi keltų dvasia
„Tilted Kilt“ išsiskiria ne tik akį traukiančiais LED ekranais, transliuojančiais įvairiausias sporto varžybas, bet ir unikaliais keltų kultūros motyvais – nuo interjero detalių, tradicinių patiekalų iki pat specifinės aprangos.
„Tilted Kilt“ meniu turtingas pilstomo alaus rūšių pasirinkimu – nuo 24 iki 48 skirtingų rūšių. Sporto bare gausu amerikiečių itin pamėgtos tradicinės airių ir škotų virtuvės patiekalų.
Viską puošia išskirtinis personalas – „Tilted Kilt“ merginos, dėl išskirtinės padavėjų aprangos puikiai atpažįstamos visame pasaulyje.
Žinoma, prie įvairiapusiškos „Tilted Kilt“ atmosferos prisideda ir kiekvienas aistruolis, stebėdamas sporto rungtynes ir besidalindamas įvairiausiomis emocijomis – šėlsmu, džiaugsmu, nusivylimu, tikėjimu ir palaikymu.
Sporto baro lankytojus kviečianti keltų dvasia itin sėkmingai prigijo už Atlanto gyvenančių gretose. Sporto baras „Tilted Kilt“ per kiek daugiau nei dešimtmetį išsiplėtė visoje JAV ir Kanadoje – šiuo metu franšizės tinklą sudaro bemaž 100 padalinių.
Garsaus vardo sporto baras kreipia žvilgsnį į Europą
Sėkmingai įsitvirtinęs šiose šalyse, „Tilted Kilt“ nemažina ambicijų – pradėta ieškoti naujų rinkų ir plėstis Europoje. „Tilted Kilt“ atstovai tiki, kad potencialo yra tikrai daug.
„Šiuo metu mes ieškome naujų partnerių – išmanančių rinkodaros strategijas, turinčių patirtį viešo maitinimo verslo sektoriuje, disponuojančių reikalingo dydžio kapitalu. Tikimės, kad kandidatai galės užtikrinti tvirtą ir patikimą paslaugų teikimo klientams sistemą ar bent jau bus gerai susipažinę su vietine rinka“, – sako „Tilted Kilt“ franšizės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje atstovas William Edwards.
Prieš atidarant naują „Tilted Kilt“ sporto barą, franšizės davėjo organizacija siūlo intensyvius mokymus. Franšizės gavėjui yra organizuojami penkias savaites truksiantys mokymai bendrovės būstinėje Arizonoje, o savaitę prieš ir po naujo padalinio atidarymą franšizės davėjo komanda, atvykusi į naujo padalinio vietą, teikia visapusišką pagalbą visam franšizės gavėjo suburtam kolektyvui.
Be tiesioginių apmokymų „Tilted Kilt“ teikia ir konsultacijas nuotoliniu būdu, padeda priimti ir taikyti rinkodaros sprendimus.
Pradinės investicijos į naujos „Tildet Kilt“ franšizės atidarymą yra maždaug 1 mln. JAV dolerių.
Sporto baro „Tilted Kilt“ franšizę rasite FranchiseINFO.lt kataloge.
visi straipsniai
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Maltos bendrovė „Premier Capital“, valdanti greito maisto restoranų tinklą „McDonald‘s“ Lietuvoje ir dar penkiose Europos šalyse, toliau gerina veiklos rodiklius.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
skaitomiausi
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
Nusprendėte savo verslo pagrindu sukurti franšizę? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Jei manote, kad franšizė gyvuoja nuo tada, kai Ray‘us Krocas pardavė pirmą „McDonald‘s“ restorano kloną, labai klystate.