naujienos

verslas klientui (B2C) | 2019-01-25

Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“

Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.

viešas maitinimas | 2019-01-04

Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

pasaulio | 2018-12-30

Socialinės franšizės – naujas būdas spręsti socialines problemas?

Socialinės franšizės gimsta iš poreikio spręsti socialines problemas, kurios šiandien sprendžiamos neefektyviai, tuo metu tradiciniam verslui jų spręsti neapsimoka.

švietimas | 2018-12-24

Personalizuotų knygų leidėjas ieško franšizės gavėjų Baltijos šalyse

Bendrovė „Modry Slon“ savo verslo sprendimais stebina Europos knygų rinką. Leidyklos vadovas Marekas Halfaras atskleidžia, kad pokyčių sieks įnešti ir į Baltijos šalis.

apžvalgos | 2018-12-13

Tarptautinės franšizės Lietuvoje tapo dar efektyvesnės

Prieš metus nagrinėjome, kaip efektyviai tarptautinės franšizės veikė Lietuvoje 2016 m. Metas apžvelgti, kaipgi situacija pasikeitė per 2017-uosius.

pasaulio | 2018-10-31

Nauji vardai franšizių parodoje Lenkijoje

Penkioliktus metus iš eilės organizuojama didžiausia Vidurio ir Rytų Europoje franšizių paroda „Targi Franczyza 2018“ pateikė ir staigmenų.

baltijos | 2018-10-30

Pakvieskite savo klientus į virtualią ekskursiją „Google“ žemėlapiuose

„Google“ jau yra „įlindusi“ į ankštus Tarptautinės kosminės stoties koridorius ar pačius Baltuosius rūmus. Tačiau didelę pridėtinę vertę „Google“ kuria ir vietos verslui.

pasaulio | 2018-10-29

Kaip atsiriekti didesnę rinkos pyrago dalį?

Atidarykite ne vieną tos pačios franšizės padalinį. Arba – papildykite savo portfelį naujomis franšizėmis.

verslas klientui (B2C) | 2018-10-20

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

pasaulio | 2018-09-30

Franšizės davėjai vis dažniau atsigręžia į tautines mažumas

Per pastaruosius dešimtmečius Jungtinių Valstijų franšizavimo rinkoje pastebimai auga mažumų vaidmuo. Tokia tendencija, regis, aktuali tampa ir Europai.

baltijos | 2018-09-28

Koks bus „blockchain“ vaidmuo ateities franšizės tinkluose?

„Blockchain“ technologijos entuziastai prognozuoja: judame link to, kad visi tiekimo grandinės dalyviai bus susiję tarpusavyje ir turintys prieigą prie reikalingos informacijos realiu laiku.

grožis ir sveikata | 2018-09-24

„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

verslas klientui (B2C) | 2018-09-15

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

verslas klientui (B2C) | 2018-09-11

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

grožis ir sveikata | 2018-08-28

Būkite atsargūs: konkuruoti gali tekti net ir su savais

Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.

baltijos | 2018-08-24

Ar reikia mokyti franšizavimo aukštosiose mokyklose?

Nors verslo vadybos studijos savo populiarumu muša rekordus, franšizavimą, kaip discipliną, aukštosios mokyklos kol kas ignoruoja. Visgi – atsižvelgiant į nūdienos poreikius, tai turėtų keistis.

apžvalgos | 2018-08-20

Kuri franšizė darbuotojams mieliausia?

Savo efektyvumu, verslo koncepcijos išbaigtumu, mažesne rizika ir kitais pliusais franšizės masina norinčius verslauti. Bet ar tokiose įmonėse svajoja dirbti besidairantys darbo?

viešas maitinimas | 2018-07-31

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

švietimas | 2018-07-25

Franšizė buvo vienintelis pasirinkimas

Skaičiavimo mintinai vadinamuoju abakusu sistema ilgą laiką buvo nustumta į šoną. Visgi abakusas yra puiki smegenų ir protinių gebėjimų lavinimo priemonė.

viešas maitinimas | 2018-07-17

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

1
3
4
5
kitas  
paskutinis