2018 m. „McDonald‘s“ franšizės gavėjos „Premier Capital“ pelnas prieš mokesčius siekė 23 mln. Eur
Bendrovė skelbia praėjusius metus baigusi su 23 mln. Eur pelno prieš mokesčius, įvertinus investicines veiklos pajamas ir palūkanų išlaidas. 2017 m. bendrovė skaičiavo 20 mln. Eur pelno prieš mokesčius.
„Premier Capital“ apyvarta praėjusiais metais siekė 294 mln. Eur. Lyginant su ankstesniais metais, bendrovės apyvarta paaugo 11,5 proc. Baltijos šalyse (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) bei Graikijoje, Maltoje ir Rumunijoje bendrovės valdomuose „McDonald‘s“ restoranuose dirbantys 8,3 tūkst. darbuotojų vien per praėjusius metus aptarnavo 119 mln. klientų. Tai yra didžiausias lankytojų skaičius per bendrovės istoriją. 2017 m. lankytojų srautas buvo 7 mln. mažesnis.
Per 2018 m. „Premier Capital“ savo valdomų restoranų portfelį papildė 10 „McDonald‘s“ restoranų: aštuoniais Rumunijoje, po vieną Lietuvoje ir Graikijoje. Lietuvoje naujas restoranas atidarytas Marijampolėje. Investicijos į šio restorano atidarymą siekė beveik 1 mln. Eur, sukurta 40 darbo vietų. Tinklo restoranų skaičius padidėjo iki 14 visoje Lietuvoje ir 36 restoranų Baltijos šalyse.
2018-aisiais taip pat atnaujinti trys restoranai Baltijos šalyse ir Rumunijoje. Keturis restoranus bendrovei teko uždaryti. Šiuo metu bendrovė „Premier Capital“ valdo iš viso 148 „McDonald's restoranus.
Augimą „Premier Capital“ fiksavo visose šalyse, kuriose vykdo veiklą. 2017 m. didžiausias augimas stebėtas Lietuvoje – 19 proc. Toliau rikiavosi Graikija – 13,8 proc., Rumunija – 11,2 proc., Estija – 9,1 proc., Latvija – 8,9 proc. ir Malta – 7,5 proc.
Bendrovės veiklos perspektyvos visose 6 Europos šalyse lieka teigiamos, toliau orientuojamasi į tvarų augimą. Baltijos šalyse, Maltoje ir Rumunijoje „McDonald‘s“ išsaugo lyderystę viešojo maitinimo rinkoje (angl. informal eating out). Net ir Graikijoje, kur ypač didelė konkurencija su vietiniais prekės ženklais bei nuolat gausu ekonominių iššūkių, „McDonlad‘s“ valdytoja stiprina savo pozicijas ir užima vis didesnę rinkos dalį.
2019 m. bendrovė „Premier Capital“ planuoja atidaryti 13 naujų „McDonald‘s“ restoranų. Iki 2021 m. bendrovė plėtrai planuoja skirti 64 mln. Eur. Tikimasi tinklą išplėsti iki 176 restoranų.
„2018 m. buvo rezultatyvūs ir puikiai atspindintys mūsų įsipareigojimą gerinti klientų patirtį, – kalbėjo Victoras Tedesco, „Premier Capital“ generalinis direktorius. – Šį įsipareigojimą stengiamės įgyvendinti, didindami klientų skaičių ir gerindami darbo restoranuose sąlygas. Ir toliau raginsime visus tinklo dalyvius bendradarbiauti, dalintis savo žiniomis bei patirtimis, galiausiai maksimaliai pasinaudoti naudomis, kurias atneša priklausymas tinklui, apimančiam 6 šalis.“
V. Tedesco pridėjo, kad vienas pagrindinių 2019 m. keliamų uždavinių – kiek įmanoma supaprastinti verslo procesus ir gerinti tiek klientų, tiek darbuotojų patirtis. „Tai padarysime supaprastindami meniu, bet siekdami išlaikyti užtektinai pasirinkimo įvairovės ir vidutinę užsakymo vertę. Toliau skirsime dėmesį patogiam užsakymo pateikimui, aptarnavimo procese pritaikydami inovatyvius sprendimus. „Premier Capital“ nuoširdžiai toliau didins savo indėlį, prisidedant prie globalios „McDonald‘s“ misijos kurti geresnį „McDonald‘s“, – teigė generalinis direktorius.
Verta prisiminti, kad orientuojantis į klientų poreikius, vis daugiau „McDonald‘s“ restoranų diegia modernias savitarnos sistemas, kai klientai pateikti užsakymą gali naudodamiesi specialiais lietimu valdomais ekranais.
Išlaidas plėtrai ir inovacijų diegimui tikimasi kompensuoti papildomu lankytojų srautu.
Maltos įmonę „Premier Capital“ valdo įmonių grupė „Hili Ventures“. Grupė užsiima ir daugeliu kitų verslų – komercinio nekilnojamojo turto plėtra, logistika, yra „Apple“ produkcijos platintojas ne vienoje šalyje, įskaitant Lenkiją, ten turi 25 „Apple“ gaminiais prekiaujančias parduotuves.
visi straipsniai
Beveik devynerius veiklos metus skaičiuojančio tinklo „Thierry“ net trys ketvirtadaliai kepyklų-kavinių šiandien veikia pagal franšizę. Ir pusė jų – Baltarusijoje.
Greito maisto restoranų tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) ketina įrengti užkandinę, kuri klientams siūlys tik „drive through“ paslaugą – aptarnavimą neišlipant iš automobilio.
Aukščiausioje franšizavimo lygoje būna visokių manevrų. Kai bandai apžaisti sistemą, vėjais paleidžiant „Subway“ deklaruotą norą palaikyti savo franšizės gavėjus, kartais tenka paaukoti silpniausią grandį.
Daugiau negu 5 tūkst. picerijų vienijantis amerikiečių tinklas „Little Ceasars“ gyvas klientų eiles keičia nauja užsakymų atsiėmimo sistema.
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
skaitomiausi
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
Tarp užsienietiškas franšizes įsigijusių Lietuvos įmonių – ir verslo milžinai, ir nykštukai.
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslininkai nusprendžia pradėti savo verslą. O kokie motyvai lemia verslininkų pasiryžimą pradėti savo veiklą pagal franšizę?
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.