„Young Engineers“: mūsų tikslas - kurti šviesesnę ateitį
Amir Asor yra pripažintas jaunasis verslininkas, gerai išmanantis ateities rinką ir perspektyvas. Daugiau nei prieš 10 metų jo įmonė „Young Engineers“ sukūrė įgūdžiais pagrįstą platformą vaikams, kurioje naudojami linksmi, įtraukiantys ir praktiniai metodai, kurių trūksta tradicinėse mokyklose. Amir Asor ne tik rado spragą rinkoje, bet taip pat skatina kurti naują švietimo pasaulio stilių. 2011 m. „Young Engineers“ įkūrėjas laimėjo tarptautinį jaunojo verslininko apdovanojimą už tai, kokią įtaką „Young Engineers“ padarė savo studentams ir juos jungiančiai bendruomenei visame pasaulyje.
Kas Jus įkvėpė kurti tokį verslo konceptą?
Aš neturėjau labai daug teigiamos patirties mokykloje. Tik kai pradėjau studijuoti universitete, supratau, kad nesu jau toks blogas studentas... Tik užaugęs pradedi suprasti, kaip keičiasi pasaulis, matai, kaip vystosi verslo sektorius. Prie viso to jau turi sukaupęs ir savo asmeninę patirtį. Anksčiau dirbau su vaikais ir tuomet supratau, kad technologijos keičiasi labai greitai, tačiau švietimas, deja, keistis kartu su technologijos nesuspėja. Niekas negauna itin sumanios ir pažangios patirties vien tik besimokydamas mokykloje. Tu gauni tą patirtį visai kitose vietose.
Jeigu grįžtumėte 20 metų atgal ir bandytumėte nuspėsti, kokios profesijos bus aktualios 2021 metais, tikriausiai neturėtumėte jokio supratimo. Ir lygiai taip pat šiandien – tikriausiai sunku būtų nuspėti, kokios profesijos ar darbai bus populiariausi po dvidešimties metų. Kai pradedi apie tai galvoti, supranti, kad į švietimą reikėtų žiūrėti plačiau, išeiti už apibrėžtų ir visiems įprastų, ribų.
Abu mano tėvai yra pedagogai. Manau, kad įkvėpimą šiai veiklai gavau būtent iš jų. Bet man svarbiausia įgūdžių lavinimas – ne vien tik informacijos gavimas. Aš manau, kad švietimas neturėtų būti orientuotas vien tik į teorines žinias, švietimas turėtų būti daugiau paremtas įgūdžių lavinimu. Manau, kad tai vienintelis kelias paruošti mūsų mažuosius 21 amžiaus darbo rinkai. Jeigu mąstai teisinga linkme, gali įgyvendinti daug gerų dalykų. Bet jei turi tik tam tikrą informaciją, tai galėsi įgyvendinti tik tam tikrus dalykus, kurie bus paremti tavo turimomis žiniomis – todėl čia ir yra tavo ribos.
Kaip „Young Engineers“ augo ir plėtėsi nuo 2008?
Mūsų verslas akivaizdžiai auga nuo didėjančio franšizių skaičiaus. Kauomet auga mūsų franšizės gavėjų sėkmė, jie paprastai nori gauti daugiau mokymo paketų ir užima vis daugiau ir daugiau franšizės vietų. Jie plečiasi, o kartu su plėtra didėja ir užimamos teritorijos. Mūsų sėkmingiausiai augantis verslo variklis yra „Young Engineers“, kuris šiuo metu turi 200 savarankiškai nusprendusių veikti savininkų.
Žinote, kuomet klausiate skirtingų franšizės davėjų, jie paprastai atsako: „Mes turime 1000 ar net 2000 franšizės gavėjų“, bet tai nėra visiška tiesa. Jie dažnai skaičiuoja franšizės vienetų skaičių. Bet mūsų situacija kitokia – mes turime daugiau nei 200 įmonių – 200 žmonių, kurie iš tikrųjų vykdo savo verslą daugiau nei 50 šalių. Tai pozicija, kurioje mes esame šiandien.
Manote, kad esate gerai pasirengę ateičiai ir greitam atsistatymui?
Nei vienas gerai nesupranta, ką tas „greitas atsistatymas“ reiškia. Aš praleidau valanų valandas apie tai mąstydamas, ir apie tai, kas po to nutiks. Jei turėčiau lažintis, manyčiau, kad tai kažkas susiję su dalijimųsi, dirbtiniu intelektu ir „blockchain“ technologijomis.
Manau, kad esame gerai pasirengę tokiai ateičiai. Tai sugrąžina mus prie švietimo reikalavimų - kai nežinai, kas laukia, turi lavinti įgūdžius. Tu turite mokėti mąstyti - kaip išspręsti iškilusį klausimą, ar kaip susitvarkyti su iššūkiais. Tu turi lavinti problemų sprendimo įgūdžius.
Mes taip pat nuolat tobulėjame - mūsų komanda sunkiai dirba. Neseniai paleidome „Algo Play“ ir „Algo Buddy“ programas, kurios leidžia vaikams patirti kodavimo ir robotikos pasaulį nesėdint prie kompiuterio ekrano. Iš esmės mes įprastus kodavimo elementus įkūnijome į apčiuopiamą kubelį. Taigi, užuot rašę kodų seką, jūs tiesiog dėliojate kubelių seką, kuri jums padiktuoja tam tikrą kodą. Tai iš esmės įkūnija visus pagrindinius kodavimo elementus, tokius kaip sąlygos ir daugialypis sriegimas. Visi baisūs dalykai, kurių žmonės dažniausiai bijo universitete - pritaikyti tik vaikams, todėl jiems tai tampa natūralu.
Vaikams tai tik vizualas. Mes niekada nesakome vaikams: „Ei, padarykime ką nors sudėtingo“. Mes tiesiog sakome „Ei, vaikai, padarykime ką nors smagaus ir sukurkime kodą, kad ši mašina atliktų tai, kas mums patinka. Užkoduokime šį robotą, kad jis eitų iš vienos vietos į kitą“.
Ar bet kas gali atidaryti „Young Engineers“ franšizę?
Kiekvienas turi suprasti, kaip svarbu vaikus paruošti XXI amžiaus darbo rinkai. Kiekvienas gali pamatyti, kad tai yra gera galimybė ir svarbi misija. Taip pat galima įžvelgti ir linksmąją/įdomiąją šio verslo pusę.
Pavyzdžiui, tipinė franšizė yra padalinta į du segmentus:
Tie, kurie turi patirties su vaikais. Jie žino, kaip prie vaikų prieiti ir kaip jiems paaiškinti paprastus dalykus. Vėliau vaikai, turėdami tam tikras žinias ir įgūdžius, patys „statosi sau namą“, tik reikia jiems padėti pastatyti pamatus. Švietimo pusė nėra tokia sunki, todėl manau, kad visi tai gali padaryti turėdami pagrindinius įgūdžius.
Kitas žmonių tipas yra tas, kurie jaučiasi labai arti misijos, bet neturi galimybių ją įgyvendinti. Arba paprasčiausiai nėra suinteresuoti patys užimti klases. Tokiu atveju jie gali samdyti instruktorius. Šiais laikais tai padaryti labai lengva.
Taigi, visi, kurie įžvelgia gražiąją mūsų verslo misijos pusę, yra kvalifikuoti būti „Young Engineers“ verslo savininkais.
Kokios franšizės išlaidos laukia investuotojo, įsikūrusio Europoje?
Tai nėra brangu. Investavę 5 000 dolerių, iš esmės turėsite viską, ko reikia norint atidaryti verslo tašką su didele galimybe greitai sėkmei.
„Young Engineers“ vizitinė kortelė
- Pradinis franšizės mokestis: 0 EUR
- Nuolatinis franšizės mokestis: minimalus fiksuotas mokestis per mėnesį - 300 EUR arba 7% nuo bendros apyvartos
- Visos numatytos išlaidos: vidutiniškai 5 000 EUR
- Vidutinės vietos pajamos: varijuoja
visi straipsniai
Ne tik suteikti ikimokyklinį ir bendrąjį išsilavinimą, tokį, koks jis yra reglamentuotas šalyje, bet ir sustiprintai ugdyti kalbinius (vietinės ir anglų k.) įgūdžius – tai, ko siekia „Maple Bear“.
Vilniaus verslo kolegija, siekdama atliepti naujausias tendencijas, su „SEO akademija“ sudarė franšizės sandorį dėl SEO specialisto mokymų programos įsigijimo.
Lenkijoje lyderiaujanti programavimo mokykla „Coders Lab“ plečia savo franšizės tinklą. Franšizės gavėjų „Coders Lab“ dairosi ir Baltijos šalyse.
Kiekviename iš mūsų slypi paslėpti talentai ir įgūdžiai, kurių dažnai nepavyksta atskleisti ir išugdyti formaliai švietimo sistemai. Programavimo mokyklų „Coding Giants“ steigėjai siūlo alternatyvą.
Kol tradicinės švietimo įstaigos snaudžia, nespręsdamos įgūdžių neatitikties darbo rinkai problemos, alternatyvų karjeros kelią kviečia rinktis programavimo mokykla „Coders Lab“.
skaitomiausi
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Franšizės koncepcija yra pagrindinė priemonė, norint apibrėžti franšizuojamo verslo prekės ženklą, juo ženklinamą produkciją ir galutinio vartotojo parametrus.
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Franšizės sėkmė daugiausia priklauso nuo glaudaus franšizės davėjo ir gavėjo bendradarbiavimo, kuris pradedamas franšizės pirkimu–pardavimu.