rinkos apžvalga
„Denny‘s“ pradeda žygį į Europą
Pirmoji tipiška amerikietiška užkandinė „Denny‘s“ duris atvers Didžiojoje Britanijoje.
Naujos kartos barų tinklai „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ žvalgosi į Lietuvą
Apie ambicingą „Easy Wine“ ir „Easy Beer“ pasirodymą franšizių rinkoje kalbame su šių latviškos kilmės prekės ženklų įkūrėju ir vadovu Peteriu Ozolsu.
„L‘Arome“ franšizė ieško verslo partnerių Lietuvoje
Apie mažmeninės prekybos tinklo „L‘Arome“ įėjimą į kvepalų rinką ir greitą ekspansiją, pardavus franšizes, kalbamės su šios mažmenininkės įkūrėju Davor Bagic.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
„RE/MAX“ franšizė už ketvirtadalį įprastos kainos
Amerikiečių nekilnojamojo turto milžinė „RE/MAX“ Didžiosios Britanijos nekilnojamojo turto agentams siūlo prisijungti prie franšizės tinklo už gerokai mažesnę kainą.
Žemės ūkio revoliucionierė „Agricon“ – ir Pabaltijyje
Skaitmenizacijos augalininkystėje idėjos vėliavnešiu visose Baltijos šalyse tapo vokiečių bendrovė „Agricon“.
Apie makiažu nepridengtą veiklos pagal „Make Up Store“ franšizę realybę
UAB „Baltic Stores“, įsigijusios „Make Up Store“ franšizę, vadovė Laura Parulė atvirauja, kad franšizė turi minusų, tačiau pliusų – daugiau.
„McDonald‘s“ Indijoje uždaro beveik pusę savo restoranų
„Forbes“ rašo, kad 169 „McDonald’s“ užkandinės Indijoje uždaromos dėl tariamų franšizės sutarties sąlygų pažeidimų.
Maisto magijos ir „čiopiškos“ dvasios pavilioti
„Duonos ir žaidimų!“ Maisto studijų tinklas „Čiop Čiop“, kurį valdo UAB „Kinkanas“, šį seną romėnišką posakį perskaitė savaip – patį maisto gaminimą pavertė netikėta pramoga.
Žmonės kaip niekada iki šiol nori keliauti
Panašu, kad terorizmo atakos Europoje visgi neturėjo neigiamos įtakos didžiausiam JAV kelionių agentų tinklui „Cruise Planners“.
Picų karai: pralaiminčiam „Pizza Hut“ tinklui gali tekti užleisti lyderio poziciją
Didžiausias Jungtinių Amerikos Valstijų picerijų tinklas „Pizza Hut“ griebiasi visko, kad tik laimėtų kovą su vis smunkančiais pardavimais.
„Julia Janus“: pirmoji franšizė – tik repeticija
Devintus metus skaičiuojantis lietuviškas Šiaurės šalių braižo mados prekės ženklas „Julia Janus“, regis, yra arčiausiai pasaulinės mados rinkos.
Kas nerizikuoja, tas negeria šampano
Neįprastą drąsų sprendimą priėmęs vienas didžiausių maisto į namus tinklų pasaulyje – „Domino‘s Pizza“, dabar į viršų kelia šampano taures.
H. Schultzas, „Starbucks“ vėliavnešys, žadėjo niekada neparduoti franšizės
Daugelyje pasaulio rinkų „Starbucks“ kavinės auga kaip grybai po lietaus. Kaip įgyvendinama tokia žaibiška plėtra?
„Pingu‘s English“ vadovė Lietuvoje: „Jei ne franšizė, savo mokyklos nebūtume įkūrę“
Per trejus metus buvo įkurtos keturios anglų kalbos mokyklos „Pingu‘s English“ Lietuvoje.
Kitokio charakterio „Subway“: labiau šiuolaikiškas
Bendrovė „Subway“ pirmadienį paskelbė planuojanti evoliucinius pokyčius, neaplenkiant nė vieno savo tinklo restorano.
Mėsainių mėgėjai, išmeskite pinigines, tik nepamirškite savo išmaniųjų telefonų
„Burger King“ ar „McDonald‘s“ – kuris pirmauja mobiliųjų mokėjimų mūšyje? Svarstyklės, rodos, svyra „Burger King“ naudai.
Ant prekystalio – The Body Shop
Prancūzų kompanija L‘Oréal paskelbė pradėjusi derybas dėl jai priklausančio The Body Shop tinklo pardavimo, praneša BBC.
Vilniaus picerijų žemėlapyje naujas vardas – „Dodo Pizza“
Dar birželį Vilniaus rajone, Antakalnyje, duris atvers pagal franšizę veikianti „Dodo Pizza“. Tai jau bus antroji šio tinklo picerija Lietuvoje.
„Wingstop“: nepaisant „Brexit“, nutūps Jungtinėje Karalystėje
Netrukus vištų sparnelių gerbėjus Europoje pakvies dar vienas viešojo maitinimo verslo sektoriaus žaidėjas iš už Atlanto – „Wingstop“.