rinkos apžvalga

viešas maitinimas | 2019-02-28

Rinkodaros kampanijoje „Domino‘s Pizza“ pritaikė dirbtinį intelektą

Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.

verslas klientui (B2C) | 2019-01-25

Sezoniškumo problemą sprendžianti verslo idėja – „Jump Planet“

Kelias iki nuosavo verslo dažnai būna vingiuotas, tačiau įsigijus franšizę, nauja verslo idėja gali būti įgyvendinama neįtikėtinai greitai. Svarbu tinkamai išsiaiškinti verslo ypatumus.

viešas maitinimas | 2019-01-04

Į dešimtuką pataikęs „Fresh Post“ turi ambicijų tapti tarptautine franšize

Kaip šarminio vandens pardavimų kanalą per metus išauginti iki atskiro, tarptautine franšize tapti pretenduojančio verslo?

švietimas | 2018-12-24

Personalizuotų knygų leidėjas ieško franšizės gavėjų Baltijos šalyse

Bendrovė „Modry Slon“ savo verslo sprendimais stebina Europos knygų rinką. Leidyklos vadovas Marekas Halfaras atskleidžia, kad pokyčių sieks įnešti ir į Baltijos šalis.

verslas klientui (B2C) | 2018-10-20

Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai

Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.

grožis ir sveikata | 2018-09-24

„East Island“: plėtra pagal franšizės modelį padės užtikrinti kokybę

Tryliktus metus Lietuvoje veikiantis SPA centrų tinklas „East Island“ tolimesnei plėtrai renkasi franšizės verslo modelį.

verslas klientui (B2C) | 2018-09-15

Franšizė padeda išlikti mobiliam

Lietuvos lengvųjų ir krovininių automobilių rinkoje ir toliau fiksuojamos į viršų kylančios augimo kreivės. Tad nenuostabu, rinka patraukli ir tarptautiniams tinklams.

verslas klientui (B2C) | 2018-09-11

Lietuvos rinka perpildyta miško pramogų, tad metas plėstis į užsienį

Naujos pramogos Lietuvoje ir plėtra į užsienį – tokią viziją artimoje ateityje mato didžiausio miško pramogų parkų tinklo Lietuvoje „UNO Parks“ įkūrėjas Marijus Krasnickas.

grožis ir sveikata | 2018-08-28

Būkite atsargūs: konkuruoti gali tekti net ir su savais

Hiperkonkurencingoje grožio ir sveikatos industrijoje lengva nėra net ir tarptautiniams tinklams, šalyje jau užėmusiems nemažą rinkos dalį. Konkuruoti kartais tenka net ir su to paties prekės ženklo salonais.

viešas maitinimas | 2018-07-31

Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?

Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.

švietimas | 2018-07-25

Franšizė buvo vienintelis pasirinkimas

Skaičiavimo mintinai vadinamuoju abakusu sistema ilgą laiką buvo nustumta į šoną. Visgi abakusas yra puiki smegenų ir protinių gebėjimų lavinimo priemonė.

viešas maitinimas | 2018-07-17

„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis

Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.

turizmas ir viešbučiai | 2018-06-29

Neturėjo kito kelio

Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.

viešas maitinimas | 2018-06-23

Pasiūlė lietuviams netikėtą skonį

Verslą franšizės „Choco Kebab“ pagrindu įkūręs buvęs kariškis Ernestas Mickus įsitikinęs, kad, jei pasiūlysi tai, kas įprasta rinkoje, tačiau kitaip, gali pasiekti didelių rezultatų.

kosmetika, juvelyrika ir dovanos | 2018-05-23

Ispanai įsigijo lietuvišką YURGA franšizę

Menas ir verslas – kaip aliejus ir vanduo. Kiek beplaksi, jie vis tiek atsiskirs. Tokie žodžiai nuskamba iš juvelyrės Jurgos Lago lūpų.

drabužiai | 2018-05-05

Versle kartais esi priverstas kapituliuoti

Buvimas pasaulinio mažmeninės prekybos tinklo „BiBA“ dalimi tokio pat vardo butiko Vilniuje savininkei Neringai Dragūnaitei kainavo išties daug.

švietimas | 2018-05-02

Kaip tapti matomais tarptautinėje erdvėje?

Viena iš Lietuvos mokymo ir verslo konsultavimo įmonių „Keras, Savickas ir partneriai“ nuo pat jos įkūrimo pradžios turėjo tikslą dominuoti tarptautinėje erdvėje.

švietimas | 2018-04-24

Veikia, net kai savininkas sistemoje nedalyvauja

Taip teigia kūdikių akademijos ir vaikų darželio „Mažųjų valdos“ įkūrėja bei „7 intelektų lavinimo programos“ sumanytoja Renata Lazdin.

švietimas | 2018-04-13

Pradėjo, kai apie franšizę retas kas žinojo

1993-iasiais į Lietuvą atkeliavusi unikali pagal japonų ir vokiečių metodinę sistemą sukurtos muzikos mokymo programos netruko išpopuliarėti.

verslas verslui (B2B) | 2018-03-26

Franšizė padidintos rizikos srityje

Dėsninga, kad keičiantis rinkos poreikiams, randasi naujų verslo nišų. Franšizė neaplenkia ir jų. Puikus to pavyzdys – vasario mėnesį Vilniuje debiutavęs „blockchain“ technologijų centras – pirmasis toks Europoje.

1
3
4
5
kitas  
paskutinis