Rinkodaros kampanijoje „Domino‘s Pizza“ pritaikė dirbtinį intelektą

„Domino‘s“ mobiliojoje programėlėje pristatyta nauja picos identifikavimo funkcija.
Ketvirtadienis
2019-02-28
Išmanūs sprendimai – vienas esminių šiuolaikiniame pasauliniame picerijų versle sėkmę lemiančių faktorių. Tai savo technologiniais ieškojimais patvirtina ir „Domino‘s Pizza“.
 

Vasarį picerijų, kurių didžioji dalis yra valdomos franšizės gavėjų, tinklas „Domino‘s“ pradėjo neeilinę, daugelį nustebti privertusią rinkodaros kampaniją  mobiliojoje programėlėje pristatė naują picos identifikavimo funkciją. Pasinaudodamas ja mobiliosios programėlės turėtojas sykį per savaitę savo išmaniuoju telefonu gali nuskanuoti picą ir už tai gauti lojalumo taškų. Kiekvienos picos identifikavimo atveju registruotas „Domino‘s“ mobiliosios programėlės naudotojas apdovanojamas 10 taškų. Surinkę 60 taškų picų valgytojai gali juos iškeisti į nemokamą „Domino‘s“ picą.

Tinklo atstovai teigia, kad picos identifikavimui mobiliuoju telefonu pasitelktas dirbtinis intelektas. Pastarasis suprogramuotas taip, kad gebėtų atpažinti picos padą, padažą ir sūrį. Fiksuodamas vienoje nuotraukoje šiuos pagrindinius picos ingredientus, dirbtinis intelektas įvertina tai kaip picą. O tuomet suteikia klientui ir atitinkamus prizus. Tai pirmas kartas, kai bendrovė „Domino‘s“ pritaikė tokią technologiją, kaip ši.

Ar tai reiškia, kad kompanija „Domino‘s“ apdovanoja visus picų mylėtojus, nepriklausomai nuo to, ar šie valgo „Domino‘s“ prekės ženklo picą, ar konkurentų? Visiškai teisingai!

Kaip aiškina picerijų tinklo „Dominos‘s“ vadovas Richard Allison, tokia rinkodaros kampanija norima kurti šventę visiems picų valgytojams – ir tiems, kurie gamina picas namuose, ir tiems, kurie valgo konkurentų gamintas picas, ir net augintiniams, turintiems picos formos žaislą. Taip pat nepriklauso ir nuo to, kokio tipo tai pica – storapadė, plonapadė, įdaryta ar kt.

„Būdami picerijų rinkos lyderiais, jaučiame didelę atsakomybę puoselėti picų valgymo kultūrą, o ši rinkodaros kampanija yra puiki galimybė auginti auditoriją. Kartu, žinoma, siekiame paskatinti daugiau klientų parsisiųsti „Domino‘s“ mobiliąją programėlę, – kalbėjo R. Allison. – Labai svarbu ir tai, kad kampanijos dalyvis „Domino‘s“ picą bent jau gaus kaip apdovanojimą. Tikime, kad kampanijos metu galbūt naujai mūsų produktą išbandžiusį žmogų vėliau bus lengviau pritraukti grįžti.“

Ši rinkodaros kampanija bus tęsiama dvylika savaičių.

Naujųjų technologijų pritaikymas „Domino‘s“ tinkle nėra naujiena. Sprendimų, privertusių konkurentus sunerimti, buvo ir anksčiau. Vienas paskutiniųjų buvo įdiegtas praėjusių metų vasarą, kai „Domino‘s“ bendrovė pasiūlė klientams galimybę mobiliąja programėle užsisakyti picas į netradicines vietas. Pavyzdžiui, parkus ar paplūdimius.

Picų pristatymo verslą žadama stiprinti ir dar viena naujove – galimybe užsisakyti picas internetu, naudojantis „Amazon Echo“ balso įrašinėjimo programa.

Nuolatinės įmonės „Domino‘s“ ir jos franšizės gavėjų pastangos ne tik tobulinti picų receptus, bet ir diegti naujausias skaitmenines technologijas, duoda vaisių. Rinkai esant vis labiau prisotintai, „Domino‘s“ vis dar laimi picerijų tinklų tarpusavio karus.

Pagal pardavimus „Domino‘s“ išlieka lydere greito aptarnavimo picerijų verslo sektoriuje. Tiesa, ant kulnų bendrovei lipa „Yum Brands“ vadovaujamas picerijų tinklas „Pizza Hut“ (beje, „Pizza Hut“ pagal picerijų skaičių lenkia „Domino‘s“). Toliau rikiuojasi tokie prekės ženklai, kaip „Little Caesars“, „Papa John‘s“, rašo CNBC.

Šiuo metu pasaulyje veikia beveik 15 tūkst. „Domino‘s“ picerijų. Daugiausia jų sutelkta Jungtinėse Amerikos Valstijose, Didžiojoje Britanijoje, Indijoje.


Franšizavimo konsultantė

populiariausi forume