×
<close>
Nebeprenumeruoti naujienlaiškio
el. pašto adresas
siųsti
Please confirm email removal from next services
×
<close>
naujas slaptažodis
naujas slaptažodis
slaptažodžio patvirtinimas
siųsti
LT
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
LT
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
verslo idėjų portalas
Franšizių katalogas
MAŽMENINĖ PREKYBA
(4)
drabužiai
(2)
kosmetika, juvelyrika ir dovanos
(1)
vaikų prekės
(1)
PASLAUGOS
(24)
viešas maitinimas
(7)
švietimas
(6)
verslas klientui (B2C)
(4)
grožis ir sveikata
(3)
verslas verslui (B2B)
(2)
nekilnojamasis turtas
(1)
turizmas ir viešbučiai
(1)
Franšizės
(24)
Partnerinės sistemos
(0)
Master franšizės
(4)
Naujienos
Baltijos
Pasaulio
Franšizės gavėjų istorijos
Franšizės davėjų istorijos
Ekspertinės nuomonės
Apžvalgos
Franšizės ABC
Pagrindai
Franšizės gavėjams
Franšizės davėjams
Franšizės sutartis
Kandidatų registras
Bendruomenė
Renginiai
Naujienlaiškis
Konsultacijos
Kontaktai
Reklama portale
LT
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
franchiseinfo.lt
Skaitomiausi
Skaitomiausi
Savaitė
Mėnuo
Metai
Aplinkos analizė
Aplinka, kurioje bus plėtojama verslo veikla, turėtų būti vertinama ne tik pagal vidinius franšizės davėjo verslo veiksnius, bet ir sektoriaus bei rinkos.
„Caffeine Roasters“ planai franšizavimo rinkoje – bus rokenrolo
Nauju vardu perkrikštytas kavinių tinklas „Caffeine Roasters“ (buvęs „Coffee Inn“) ketina pradėti naują etapą – intensyvins plėtrą, užsienyje parduodamas franšizes.
„Kukuruku“ ir „Yogugu“ plėsis
Trijų verslo modelių bendraįkūrėjas Laurynas Rimavičius pripažįsta, kad vien tik savo jėgomis didelės plėtros neįgyvendinsi – būtina pasitelkti daugiau rankų ir protų.
Franšizių įvairovė
Franšizavimas pasižymi įvairiomis taikymo praktikomis, nuo kurių išmanymo ir gebėjimo adaptuoti priklauso kiekvieno franšizuojamo verslo sėkmė.
Franšizavimas – kas tai?
Dažniausiai franšizavimas apibūdinamas „verslo tiražavimo“ ar „verslo klonavimo“ alegorijomis, o kokios asociacijos kyla Jums?
Franšizės pirkimo algoritmas
Nusprendėte pirkti franšizę ir jos pagrindu pradėti savo verslą? Tuomet Jums vertėtų išsiaiškinti visus žingsnius, kuriuos turėtumėte atlikti.
Tarp stambiausių pasaulio franšizių – ir Lietuvoje matomi vardai
Pagal rekordinį franšizių tinklo dydį visus lenkia JAV, o pagal siūlomą veiklą – greitojo maisto franšizės.
Kelionių milžinės TUI franšizės gavėjai Baltijos šalyse tikina, kad labiausiai laimės klientai
Tarptautinė kelionių organizavimo milžinė TUI pagaliau įžengė ir į Baltijos šalis. TUI Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovaus franšizės pagrindu veikianti įmonė „TT Baltics“.
Kiek ir kodėl tiek daug?
Kaip apskaičiuoti tikrąją investicijų į franšizę vertę? Patarimai, kaip verifikuoti pradines ir einamąsias franšizės pagrindu veiksiančio verslo išlaidas.
Nuo autoreikmenų verslo prie maisto namų augintiniams
Šiaulių regione verslą pagal švedišką „Husse“ franšizę pradėjusi UAB „Edalis“ sėkmingai tapo master franšizės gavėja Lietuvai ir Latvijai.
Lietuvos verslininkai derasi dėl naujų „Mail Boxes Etc.“ centrų atidarymo
Vos vasario mėnesį veiklą Lietuvoje pradėjusi siuntų paslaugų bendrovė „Mail Boxes Etc.“ sulaukė nemažo susidomėjimo – vystyti šią veiklą jau panoro 6 potencialūs franšizės gavėjai.
Kovos menų franšizės paklausą stipriai lemia kilmė
Franšizės verslo modelis kovos menuose – pasaulyje įprasta praktika. Vis dėlto Lietuvoje tai – sunkiai prigyja.
Franšizės davėjo verslo vizija ir misija
Tik konkrečiai apsibrėžę ir formaliai patvirtinę franšizės davėjo verslo viziją ir misiją, galėsite sklandžiai ir sistemingai plėtoti savo veiklą.
Kuriate franšizę? Nepamirškite apsaugoti intelektinę nuosavybę
Juridinius franšizės aspektus aptariame su verslo teisės advokatų kontoros ILAW partnere, advokate Jurga Gradauskaite. Franšizės alfa ir omega teisininkės akimis.
„Museum of Senses“ verslo modelio keitimas
- „Kai mes atidarėme pirmąjį „Museum of Senses“, net negalvojome, kad tai galėtų išaugti į franšizės verslo modelį. Mūsų idėja vystėsi stulbinamu greičiu, todėl galvoti apie kitus verslo sprendimus, nebuvo kada“, - teigia „Museum of Senses“ bendrasavininkas Dejan Grbić.
Derybos dėl franšizės ir sutarties pasirašymas
Vienas svarbiausių franšizės sėkmės faktorių – santykiai, grįsti bendradarbiavimo pricipais, kurie apibrėžiami derybinio proceso metu ir tampa pagrindu franšizės sutarčiai.
Kodėl perkant restorano franšizę jums nebeprireiks kastuvo ir maišo?
Kur dažniausiai klysta franšizės gavėjai ir davėjai bei kaip tų klaidų išvengti, pasakoja „Amber Food“ grupės franšizės ir plėtros vadovas Audronis Laukaitis.
Franšizės gavėjų paieška: pasiruošimas, kanalai, procesas
Franšizės gavėjų pritraukimas - kompleksinis procesas. Šiame straipsnyje patarsime, kaip jam pasiruošti, kur ieškoti franšizės gavėjų, kaip ir ką komunikuoti bei apžvelgsime proceso eigą nuo kandidato užklausos gavimo iki franšizės sutarties pasirašymo.
Franšizės teisiniai dokumentai
Franšizavimo teisinių dokumentų rengimas turėtų būti privalomai įtraukiamas į franšizės sukūrimo procesą. Atminkite - franšizės sutartis nėra vienintelis būtinas dokumentas, ruošiant franšizę.
Neturėjo kito kelio
Kai labai nori, net ir kultūriniai skirtumai, kalbos barjeras, įvairūs suvaržymai negąsdina. Tačiau prieš nusprendžiant įsigyti franšizę, svarbu viską gerai apskaičiuoti.
Kaip plėtrą organizuoja „Biržų duona“?
Kepykla „Biržų duona“ verslo vystymui ketina pasitelkti ir franšizės modelį, o šiuo metu tam ruošiama dirva – į franšizę panašios sutartys su partneriais.
Penki mitai apie franšizavimą
Egzistuoja ne vienas su franšizavimu susijęs mitas. Jog nebūtumėte klaidinami, ypač, jeigu svarstote įsigyti franšizę, svarbu juos atpažinti. Straipsnyje pateikiami penki tokie mitai.
Franšizės gavėjų pritraukimas
Viso franšizės tinklo sėkmė yra bendrų pastangų rezultatas, kadangi priklauso nuo kiekvieno jam priklausančio franšizės gavėjo atsidavimo ir rezultatų. Dėl to franšizės gavėjų pritraukimas – ypatingai svarbus momentas.
Kaip Ingvaras Kampradas sukūrė IKEA fenomeną
„Baldų rinkos okupantė“, – apie IKEA sako vieni. „Baldų rinkos revoliucionierė“, – atliepia kiti. Kaip bepavadinsi, šiandien tai – imperija.
Europos franšizės etikos kodeksas: ką reikėtų žinoti?
Jau daugiau nei keturis dešimtmečius franšizavimo santykius Europoje reglamentuoja Europos franšizės etikos kodeksas, grindžiamas visapusiškai subalansuotu partnerystės principu.
„Fresh Post“ įkūrėja: franšizė iškart pastato ant bėgių
Tinkamas pasiruošimas tarptautinei verslo plėtrai – vienas atsakingiausių momentų, nuo kurio priklausys verslo ateitis.
Įgyjamos pareigos
Įsigijęs franšizę, kiekvienas gavėjas įgyja ne tik teises, bet ir pareigas, kurių pagrindinė – franšizės mokesčiai.
Artūras Zuokas: nuo „McDonald‘s“ iki „Wheelys“
Žinomas politikas, buvęs Vilniaus meras, sėkmingas verslininkas. Tokiam Artūro Zuoko pristatymui trūksta dar vienos detalės. Mat jis dar ir franšizės gavėjas.
Kaip ir kodėl franšizės verslo modelis keičiasi?
Franšizavimas subrendo, tačiau tai nereiškia, kad jis nesikeis, verslininkus įspėja franšizės teisės guru Rupertas M. Barkoffas.
„Inglot“ franšizės gavėja: „Verslą pradėjau viena, bet niekada nesijaučiau vieniša“
Prekės ženklų pertekusioje Lietuvos grožio industrijoje klientų laukia iššūkis nepasiklysti ir išsirinkti, tuo metu verslo naujokų – iššūkis sudominti ir įsitvirtinti. Tačiau „Inglot“ atsiradimo Lietuvoje istorija byloja, kad sumaniam rinkos žaidėjui vietos visada pakanka.